PAKK MED MEG TIL BALI

Reklame | produktplassering / alle lenker er annonselenker

Jeg var litt usikker på om dere egentlig synes slike innlegg er morsomme, men ut ifra Instagram-avstemningen min så burde dette slå ganske så godt an 😉

Det eneste jeg angrer på er at jeg valgte å gjøre dette til et bildebasert innlegg. Dette burde absolutt vært en video! Hvordan skal man ta bilder av alt man skal pakke med deg på en kul måte, og gjøre at det faktisk synes hva det er? Dette skjønte jeg ikke før jeg hadde tatt halvparten av bildene og da var det litt sånn, jaja det får bli som det blir.

Haha, ser dere at jeg er superopplagt eller? Dette var nok den dagen i løpet av uken hvor jeg følte meg dårligst. Alt var tett og verket, denne forbaska forskjølelsen altså. Genseren på bildet finner dere forresten her, og skjørtet finner dere her.

Disse to blir med! Den gule er fra Pretty Little Things. Den med mønster er fra Only.

Jeg har blitt influenset av Molly Mae fra Love Island UK. Da jeg skjønte at store deler av Love Island-garderoben hennes var fra Pretty Little Things var det første jeg gjorde å saumfare kjole-seksjonen på nettsiden deres. Jeg endte opp med den nydelige kjolen som jeg gleder meg så mye til å bruke på Bali!

Skjortekjole fra Nelly som dere finner her og den nydelige lange hvite kjolen jeg hadde med til Thailand tidligere i år. Den er fra Kiss the sky, elsker den!

Min elskede oversized skjortekjole fra Monki finner dere her.

Disse to er så søte! Leopardkjolen finner dere her og den røde finner dere her.

Den søte prikkete kjolen er ny og jeg gleder meg så til å bruke den! Dere finner den her. Den andre er en gammel kjenning som er sååå fin på! Dere finner den her.

Den søte blå kjolen med hvite prikker er kjøpt i fjor vår så den er dessverre ikke tilgjengelig lenger. Altså den er så søt, jeg tror faktisk aldri jeg kommer til å bli lei av den. Den andre blå kjolen er også ganske søt da. Den finner dere her.

En gammel og kjære favoritt fra Shein!

Det var alle kjolene. Jeg synes det er så vanskelig å pakke! Det er snakk om to hele uker på Bali, men så vil jeg ikke pakke for mye heller.. Jeg tror nesten jeg må pakke det viktigste først og så stappe kofferten med noe ekstra om det blir plass, haha.

Nå over til badetøyet!

  

Jeg har med en badedrakt jeg kan surfe i som sitter godt på kroppen, det er den lilla helt øverst. Så er resten til stranda. Jeg har med en del ekstra bikinitruser også, men de orket jeg ikke vise frem fordi bordet var fullt, wopsi.

Den lilla badedrakten er fra H&M, den blå badedrakten er fra Forever21, den blå bikinien er fra NA-KD her, den røde finner dere her, den oransje her og den hvite her. Jeg har også med meg en sort badedrakt og en kaftan som dere finner her.

Nå er det tid for vesker!

Strandveske fra Farrow som dere finner her.

Veske fra H&M

Veske fra Thailand

I tillegg til disse veskene har jeg også med meg et handlenett holdt jeg på å si. Hva heter det egentlig? Tote bag? Sånn veske lagd av tøy, hehe. På campen oppfordrer de nemlig til å ha med det når man skal ut og handle i stede for å si ja til pose, og sist glemte jeg alltid å ta med en av de som var til utlån så nå bestemte jeg meg for å ta med en egen.

Så er det tid for resten av klærne!

Treningstøy må med! Turer, tights til surfing og litt til yoga.

Leopardskjørt her, gult skjørt fra Primark, blomsterskjørt fra LoveLolita, blondeskjørt her, hvitt skjørt her og beige jeansskjørt fra Monki(utsolgt).

Oransje topp her, hvit t-skjorte Monki her, beige topp Zara, blå topp her, rosa og hvit bluse Shein.

Masse sandaler! De brune og de med sløyfe på er fra Primark, de gule er fra Shein, de oransje er fra Nelly (fjorårets), beige fra Nelly her og sorte fra River Island her.

Jeg har også pakket med meg en god del toalettsaker!

Her er det sjampo, balsam, hårkur, lillasjampo, leave in cream og hårolje. Jeg skal også kjøpe solbeskyttelse for håret på Gardermoen! Så har jeg med tørrsjampo og en spray fra Joico (den lille mørke som ligger ved siden av kuren) som gir skikkelig hold og tekstur i håret!

Solkrem, faktor 30 og 50 til ansiktet, samt en stor med 30. Tannbørste, sminkefjerner, deodorant, kosttilskudd, ansiktsmasker, øyekrem, fuktighetskrem til ansiktet, parfyme, hårstrikk, tamponger, barberhøvel og hårstrikk. Hva mer kan man trenge?

Jeg har alltid med disse på reise og bruker de alltid på reiser hvor jeg er mye i sola. Det er så deilig å komme hjem til rommet sitt, dusje av seg solkrem og sand og legge seg i senga med en deilig ansiktsmaske som gir masse fuktighet! Favoritten finner dere her.

 

Jeg har også pakket med meg litt ting og tang som ikke havner innenfor noen spesiell kategori.

En vifte som jeg kan ha med på stranda. Det er faktisk utrolig deilig! Jeg kommer antakeligvis til å gå med den i vesken hele tiden. Jeg hater sånn trykkende varme, da er det digg med en vifte!

Jeg har pakket med meg en bok jeg kan lese på stranda, en bagasjevekt så jeg har litt kontroll, en adapter som skal funke på Bali og nipple covers som faktisk sitter på i varmen. Dere finner de her.

Til slutt skal jeg vise dere hva jeg har med i håndbagasjen! Jeg tar også med kameraet og en del utstyr til det, men det gadd jeg ikke å ta bilde av. Det er nemlig utrolig lite interessant.

En bok (jeg har en ekstra i bagasjen, to uker på stranda krever minst to bøker), macen min, mobilen min, nakkepute og litt toalettsaker. Så har jeg selvfølgelig med bankkort og ørepropper!

Jeg er så spent på denne boken! Skal dele om den er bra 😉

På lange reiser har jeg alltid med tannbørste, deodorant og intimservietter. Jeg pleier å kjøpe en liten tannkrem på flyplassen. På den måten får jeg freshet meg opp litt hvis vi har lange mellomlandinger og gjerne like før vi skal lande. Jeg føler meg ikke akkurat veldig fresh etter nesten et døgn på reise.

Jeg pleier også å ha med lip balm og facemist slik at jeg ikke blir tørr av flyluften. I tillegg fyller jeg alltid opp vesken med noe digg snacks, minst en sjokolade som jeg kan spise når jeg våkner fra den første powernapen, en flaske med sitronvann og gjerne chips.

Yes, det er det jeg har pakket med meg! Jeg gleder meg utrolig mye til å få på meg de fine sommerklærne og ta masse kule bilder jeg kan dele med dere (og nyte varmen da hehe).

4 kommentarer
    1. Hvorfor ofte kjøper du nye klær? For miljøet så kaster vi utrolig masse klær som vi ikke bruker? Dere bloggere har alltid nye klær? Jeg synes Jenny Skavlan er kul som syr klær selv og bruker gjenbruke klær fra Fretex osv.

      Det var ikke ment som en kritikk eller noe som helst. Du får kose deg masse på Bali og det var fin pakkeliste 👌

      1. Det er ikke så ofte jeg kjøper meg nye klær faktisk, men en del av jobben min og en stor del av inntekten min baserer seg på å selge klærne jeg bruker, enkelt og greit 🙂 Jeg synes også hun er kjempekul og veldig flink! Tusen takk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg