PÅFYLL TIL HJEMMET OG TOALETTMAPPEN

Reklame | annonselenker Bangerhead

Nå tenkte jeg å vise dere litt diverse jeg har klikket hjem. Det er egentlig påfyll av ting jeg allerede bruker. Jeg har bestilt litt påfyll til toalettmappen i form av parfyme og hårpleie, også har jeg bestilt deilige håndsåper og duftlys!

Clean space, altså du finner ikke et mer passende navn. Det lukter SÅ rent, selv når man ikke tenner det. Så det var ganske naturlig at dette ble plassert på badet hehe. Dere finner lyset her.

Dette duftlyset er fantastisk. det lukter så rent og friskt. Jeg har satt det i gangen så det alltid lukter godt når vi kommer hjem. Dere finner det her.

Denne er suuuupergod og jeg elsker at den matcher badet mitt, hihi. Dere finner den her.

Denne såpen er også supergod. Dere finner den her.

Verdens beste parfyme ❤️ Jeg elsker denne og har brukt den i noen år no. Blir aldri lei! Dere finner den her.

Til slutt har vi denne som jeg har brukt fast siden frisøren min introduserte meg for den tidlig i 2019. Den er så god! Jeg har den i håndkletørt hår etter vask og drar det lett gjennom håret. Den tynger ikke noe og trekker seg fint inn med en gang! Dere finner den her. Anbefaler den virkelig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg