PÅFYLL AV ENERGI OG EN FORKLARING

Hei, dere! Nå er jeg tilbake i Kristiansand etter et nydelig døgn på hytta. Dessverre er jeg like tom for inspirasjon som før jeg dro, hehe. Jeg håpet det skulle hjelpe litt, men dessverre…

Den siste uken har vært ganske hektisk og litt tung. Det er ikke akkurat da inspirasjonen strømmer på. Jeg har som alltid tatt litt avstand til alt og føler jeg blogger på avstand om det gir mening for dere. Jeg bestemte meg for å bli med på hytta for å få koblet helt av og ladet batteriene. Det fikk jeg definitivt gjort. Det først jeg gjorde da jeg kom hjem var å starte støvsugeren, haha. Okei, jeg prøvde først robotstøvsugeren, men jeg fikk helt noia. Den kjørte jo på kryss og tvers, helt uten et system og for min OCD hjerne ble det helt galt. Da var det bare å finne frem støvsugeren og gjøre det selv. Ah, ro i sjela. Jeg kan godt bruke robotstøvsugeren, men ikke når jeg ser den kjøre rett forbi pelsdottene til Trulte som ligger strødd. Nei, da må jeg nesten gjøre jobben selv!

Jeg gikk videre til å rydde ut de siste kjøkkentingene fra soverommet vårt (endelig). Det har vært totalt kaos der inne, så når jeg sier de siste kjøkkentingene høres det bedre ut enn hva det var. Det var altså papp og plast fra benkeplaten, servise, glass, all mulig slags drit som jeg ikke aner hvor vi skal ha… Det holder med ett roterom i leiligheten så jeg satt på plass det jeg fant plass til og resten ble flyttet til det virkelige roterommet, kontoret.

Jeg ble plutselig veldig produktiv! Jeg fortsatt med å vaske klær, rydde ut av oppvaskmaskinen, ryddet inne klesvasken som har hengt i tre dager (hehe), gikk tur med Trulte. Virkelig fulladet! Vel, bortsett fra når det kommer til jobb. Der står det enda litt stille, men jeg regner med at det følger etter og snart er jeg full av inspirasjon og kreativitet igjen!

Nå er hjemmet mitt skinnende rent, ryddig og kofferten er ferdigpakket til morgendagen. Det eneste som gjenstår nå er å skylle av meg spraytanfargen og vaske håret. Jeg har forresten funnet verdens beste spraytan i Kristiansand! Etter noen mislykkede forsøk hvor jeg endte opp som en gulrot fant jeg et sted jeg likte, men det finnes visst ikke lenger. Heldigvis oppdaget jeg at de har spraytan på Huset i Markens og den fargen er så fin! Jeg ser bare solbrun ut og det er akkurat det jeg ønsker meg. En liten uke i syden uten å ha vært i syden, hehe. Dette er forresten et usponset tips, jeg betaler fullpris og det er verdt hver eneste krone!

Sånn, da er dere fullt oppdatert på min dag. Jeg skal forresten jobbe meg gjennom kommentarfeltet i løpet av de neste dagene. Beklager at det har stått stille, men jeg har ikke hatt noe overskudd til det den siste uken… Jeg har bare lukket øynene for at jeg i det hele tatt har et kommentarfelt, men jeg skal gå gjennom alt og svare <3 Håper det var oppklarende.

Nyt kvelden så blogges vi i morgen!

3 kommentarer
    1. Digger deg og bloggen din. Syntes det er gøy at dere legger ut masse fra hverdagen, spesielt trening/tur og mat. Hadde vært gøy om dere delte oppskrift av eks mossakaen og andre gode retter dere lager. Veldig deilig å følge et «hverdagspar» som trener litt, spiser sjokkis og snop og i tillegg lager veldig god sunn og vegetarisk mat!! Helt nydelig🤩🤩 fortsett med det du gjør <3

      1. Så hyggelig å høre <3 Skulle gjerne lagt ut flere oppskrifter, men mange av de er fra kokeboken til Julianne Lyngstad så da føler jeg det blir litt feil å dele hennes oppskrifter… Håper du skjønner <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg