PÅ TIDE Å DRA HJEM

Reklame | Annonselenker Nelly

JAKKE PRIMARK / TOPP HER / BUKSE HER / SKO NIKE

Hei, verdens beste lesere! Denne dagen har vært helt totalt håpløs. Er det bare jeg som har sånne dager fra tid til annen? Åh, plis si nei haha. Jeg stod riktignok opp i normal tid, men jeg har så vidt beveget meg ut av sofaen. Jeg har byttet på å skrive, liksom-shoppe på nett, se på Kjendis søker kjæreste og å plage Morten. En lite produktiv dag med andre ord, men jeg bare orker ikke. Herregud, jeg er så sliten. De to tunge skiturene i starten av uken har resultert i to dager med en veldig energitom Andrea, wopsi. Vel, vel. Man må lytte til kroppen, er det ikke det man sier? Så kan jeg heller samle opp masse energi til helgen fordi det trenger jeg!

Etter å ha vært på Sørlandet i snart to uker er det på tide å dra tilbake til Oslo for noen hektiske dager. Jeg begynner å bli ufattelig lei av denne turen. Det er så kjedelig å reise frem og tilbake hele tiden. Vent, har jeg sagt dette før? Haha. Uff, jeg vet jeg klager mye på akkurat det, men så klarer jeg ikke la være.

Det er litt sånn blandede følelser rundt det dra tilbake til Oslo egentlig. Vi har det veldig fint på Sørlandet og har kost oss masse den siste tiden. Det er nesten teit hvor mye penger jeg betaler for å ha den leiligheten som jeg aldri er i, haha, men sånn må det bare bli.

Når vi kommer til Oslo er det mye som skjer for min del, mens Morten reiser bort på lørdag og kommer tilbake søndag kveld. Som dere vet så er jeg ikke komfortabel med å være alene i leiligheten jeg har i Oslo… Såååå akkurat det gruer jeg meg faktisk veldig til, men ellers blir det bra å komme tilbake og få brukt litt tid med vennene mine igjen.  Jeg har tusen ting å fikse i helgen, men det skal dere få høre mer om i morgen i “helgens planer”.

Nå håper jeg dere får en strålende kveld videre! Hvis dere ikke vet hva dere skal finne på så kan jeg anbefale serien After Life på Netflix. Den er nydelig, morsom og veldig rørende.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Hvorfor bor ikke du i leiligheten til Morten nå? For å slippe å betale dyr mndsleie for leiligheten i Oslo

      1. Fordi jeg har hatt veldig mye å gjøre i Oslo de siste månedene og vært nødt til å være det nesten like mye som her. Den siste tiden har det forandret seg litt, men det har vært bedre å ha den enn å betale hotell vær gang 🙂

    2. Sørlandet er jo best😂 men skjønner du må også heim å du trenger dine ting å gjør å men er gøy at du er på Sørlandet❤ kos dæ masse når du skal ta Oslo❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg