PÅ ØNSKELISTEN MIN AKKURAT NÅ

Reklame | annonselenker H&M og Nelly

Ahhh, jeg som alle andre er dritt lei av situasjonen og jeg har funnet tilbake til en gammel hobby som hjelper meg – nettshopping. Noen dager er det liksomshopping og noen dager blir det faktisk bestilt hjem. Her er en del ting jeg har sykt lyst på nå, men jeg burde vente litt fordi jeg nettopp klikket hjem diverse saker og ting fra både Tise, bytimo og H&M hehe.

Topp her – strikkavest her – bluse her – gul kjole her – svart vest her – stråhatt her – hvit kaftan her – gul skjorte her – linblazer her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg