PÅ INNSIDEN AV MOBILEN MIN

Her kommer en rask hilsen fra en veldig sliten jente. Jeg har gått min lengste skitur noensinne og er så sliten. Det hjalp heldigvis med en time i solveggen og et bad etterpå, men herregud jeg er kjørt. Nå skal vi heldigvis starte på middagen så jeg kanskje får opp energinivået litt, men først skal jeg dele dette innlegget med dere!

Nå går jeg mer detaljert i mobilen min enn hva jeg har gjort her på bloggen før og visere dere hvordan ting står til der.

Forsiden. Dette bildet er så koselig! Helene skulle ta bilder av meg en dag Morten var på besøk og tok en del fine av oss sammen også. Disse bildene er så fine fordi mange av de er tatt in the moment, men dette er nok favoritten min.

Bakgrunn og apper. Egentlig klarer jeg ikke ha varsler, foruten om på App store hvor jeg merkelig nok klarer å overse det. Her har jeg faktisk litt varsler, men det er helt unormalt haha. Det jeg også alltid pleier er å legge nye apper i mapper slik at jeg kun har en side på iPhonen, men de dere ser nederst her har jeg akkurat lastet ned og ikke fått plassert enda. 8mm appene er forresten kjempefine til å lage vintage-filter på filmer!

Mine siste bilder. Det er en del swipe ups til mine siste innlegg og bilder fra forrige hyttetur. Ikke noe veldig spennende med andre ord. 

Bloglovin. Dette er faktisk en av mine favoritt-apper! Her kan du lese alle bloggene du vil lese, sånn nesten i hvert fall og du får de samlet på ett og samme sted. Du velger selv hvilke bloggere du vil følge og får deretter opp deres innlegg i kronologisk rekkefølge. Jeg synes det er veldig greit fordi det er lett å glemme å klikke seg innom, samtidig så er det noen bloggere jeg synes har gode innlegg innimellom, men jeg orker ikke lete gjennom alt. Her får jeg opp hvert innlegg og kan velge hva jeg vil lese og ikke! Dere finner forresten min blogg på Bloglovin’ under @andreasveinsdottir.

Instagram-feeden. Slik ser den ut nå! Følg meg gjerne @andreasveinsdottir.

Produktivitet.Notater, påminnelser, emojis, Norsk Tipping og Buypass. Kanskje min minst interessante mappe.

Mappe. Veldig fancy navn, haha. Mobilbank, Wallet, kart, Finn iPhone, Æ, Google Home og Vipps. Jeg kan jo vise dere hva som er på topplisten min på Æ-appen for eksempel. Mobilbank holder jeg for meg selv, hehe.

Æ-appen. Hahaha, her ser dere jenta som liker å kose seg. Mye lettbrus og godis her, ja.

Musikk. TV (hva er denne appen egentlig?), musikk, taleopptak, podcaster, iTunes og Spotify.

Reise. RuterReise, Ruterbillett, NSB (eller VY som det nå heter), Oslo Taxi, Foodora, Bil i Oslo, Flytoget, SAS, AKT billett. Her er det mye forskjellig. Hvorfor Foodora er i denne mappen vet jeg faktisk ikke, men det er jo en litt merkelig plassering. Her bruker jeg vel alt ganske mye faktisk, så en kjekk mappe!

 

Bilde. Unfold (appen jeg lager stories med), UNUM (for å planlegge freden på Instagram), Snapseed (bilderedigering), Kirakira+ (glitrende stories), VHS Ham (vintage filter), LongStorySplit (hvis du vil dele opp filmer så de passer på Instagramstory, nå gjør den det jo selv så kanskje jeg kan slette denne), Canva (for å lage forside til høydepunkt på Instagram), Planoly (her kan man forhåndsstille bilder så de blir publisert automatisk på Instagram) og HypeType (også til å lage stories). Her er det mye bra, så last ned!

 

Livsstil. Helse, Brun og blid, Mattilbud, Espresso House, KRY (legetime på nett), Tise (selge og kjøpe klær og ting) , Coop Medlem, Dreams (spare-app). Et godt tips her er Mattilbud-appen som gir deg kundeaviser fra dagligvarebutikker og velger ut de beste tilbudene!

Superkjekk!

Dreams-appen er også en favoritt. Her kan du sette deg forskjellige sparemål, eller drømmer som det kalles i appen og lage en spareordning. Jeg har en fast sum som trekkes i måneden, men du kan også velge andre alternativer.

Sosialt. Snapchat, Messenger, Kontakter, Finn venner, BikBok life, Love Island. Okei, jeg aner ikke hvorfor BikBok-appen ligger her og Love Island appen kan jeg jo egentlig slette med tanke på at det ikke blir flere sesonger (noe som er skikkelig trist).

Her ser dere hvor aktiv jeg er på Snapchat, haha. Det skal virkelig ingenting til for å komme på topplisten min. Jeg tror kanskje det er snakk om en snap frem og tilbake og så er du der. Jeg snapper ikke så mye personlige snapper, men bruker det egentlig mest til story også går det en del snaps til VBB som er gruppechatten med gjengen.

Her ser dere min siste samtale på Messenger. Den er egentlig ganske intern mellom Morten og meg, hehe. Greia er at i starten av forholdet klarte ikke jeg å bæsje hvis han var hos meg eller jeg hos han, noe som var stadig. Så da han dro eller jeg dro hjem klarte jeg endelig å gå ordentlig på do. Da gjorde vi (rare som vi er) en greie ut av det og jeg sendte alltid en GIF av en ponni som bæsjet diamanter for å fortelle at systemet var i gang igjen. Vi er supermerkelige, jeg vet. Uansett. Selv om jeg nå klarer å gå på do så promper jeg aldri foran, eller i nærheten av han så han bekymrer seg jo litt for om det kommer noe luft ut noen gang. Så ja… Da vi tok sol i stad kom det en liten promp og da videreførte jeg greia til å gjelde promp også, haha. Åååh, at jeg forteller dette. Herregud…

Anropslisten min. Jeg hater å snakke i telefonen og gjør det ikke med mindre jeg må så her er det sjeldent mye aktivitet. Nå de siste dagene har jeg blitt oppringt av alt far Telenor til Hafslund og Norges Energi. Det tar aldri slutt! De ringer og ringer og ringer. Nesten alle numrene overfor her er fra selgere. ORK!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Trykk deg inn på selgerne sitt nr, så blokkerer du de. Hilsen ei som sjeldent blir oppringt av selgere lenger 🤭🤭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg