PÅ INNSIDEN AV MOBILEN MIN

Nå tenkte jeg det var på tide med en runde på telefonen min igjen!

Forsiden min. Morten og meg i Thailand! Jeg elsker dette bildet.

Bakgrunnbilde av Marte og meg fra en ferietur. Savner Marte 🙁

Før pleide jeg å ha helt noia for å ha varsler og sjekket alt hele tiden, men nå har jeg røde varsler over hele telefonen min.

Bilde-appene mine. Unfold og StoryArt er de jeg bruker til å lage stories til Instagram. De har masse fine rammer og tekst, man kan gjøre så mye gøy. UNUM er en app hvor man kan sette inn bilder og se hvordan de passer i Instagram feeden, hehe. Tezza er definitivt favoritten! Der redigerer jeg bilder til stories og noen ganger til feeden.

Sånn ser det ut inne i Tezza appen og her er noen av bildene jeg har redigert. Jeg bruker mest Vintage, Vintage 2 og Mood 2, men jeg bruker også en del av de andre innimellom. Last den ned og sjekk det ut!

Reise-appene mine som ikke akkurat blir veldig mye brukt om dagen. En som allikevel er morsom å ha er appen “been”.

Man krysser av landene man har vært i så kan man se hvor stor del av verden, eller hvor stor del av et kontinent man har besøkt! Jeg har mye reising igjen å fullføre 🙂

Her har vi to av favoritt-appene mine! Mattilbud og Dreams. Coop appen er også ganske kjekk! Der registrerer jeg handlene mine og får kuponger som jeg bruker når jeg handler. Visma bruker jeg til regnskap, NRKTV aner jeg egentlig ikke hvorfor jeg har og Helse følger jo med iphonen.

Jeg klarte aldri å spare før jeg fikk Dreams. Jeg klarte ikke ha pengene stående inne på bnkkontoen. Det var så enkelt å bare overføre tilbake. Når jeg har de i Dreams ser jeg de ikke med mindre jeg går inn i appen og det føles som et litt større steg å ta de ut av Dreams enn å overføre mellom kontoer i nettbanken.

Jeg har faktisk seks drømmer, eller sparinger om du vil, inne i Dreams nå. Noen er satt på flere år, andre på noen måneder. Dette er en av dem. Jeg skal egentlig på roadtrip i USA med noen venninner i høst, meeen vi får se hva som skjer. Jeg fortsetter uansett sparingen for det skal bli tur en eller annen gang!

Mattilbud appen er kjempesmart! Her kan du sjekke kundeavisene og tilbudene til de forskjellige butikkene. Den oppdateres hver uke og jeg elsker å gå inn for å se hva som er på tilbud denne uken haha.

Appen jeg bruker aller mest er nok Instagram. Jeg elsker Instagram! Det er så mye inspirasjon der, så mye gøy og jeg kan seriøst sitte og scrolle på utforsk i evigheter.

Snapchat er jeg også ganske så ofte innom. Følg meg gjerne, jeg heter andreasveinsdot.

Jeg snapper sååå lite. Det skal ingenting til for å komme på topplisten min. De tre-fire første er greie nok, men de siste byttes ut hele tiden. Jeg kan sende og motta to snaps fra en ny person så endres de haha. Ellers bruker jeg nok VBB mest som er Larvik-gjengen min.

Apropos tidsbruk.. Denne har faktisk gått ned kraftig de siste ukene. Jeg har vært litt off fordi ja.. Korona. Før pleide jeg å være oppe i minst fem-seks timer om dagen.

Dette er fanene jeg har oppe for øyeblikket. Den første er informasjon om hvilke matvarer som er lavfodmap, etterfulgt av to oppskrifter som er alt annet enn lavfodmap haha. Så er det fanen med sporing på en pakke jeg venter på, oversikten over Nelly-samarbeidene mine og en oppskrift jeg lagde.

Anropslisten min, som dere ser snakker jeg stadig med pappa haha. Han er nok den jeg ringer og blir oppringt av aller mest. Vi snakker som regel sammen daglig.

Notatene mine er ikke så veldig spennende. Det første er et spill jeg ble anbefalt, hehe. Så har vi en handleliste som jeg oppdaterer hver gang vi begynner å gå tom for noe, nok en liste over hva jeg ikke tåler av matvarer, middagsforslag til når jeg er helt blank på det området, en lyspære jeg skal handle, linker til aktuelle ting i forbindelse med roadtrip i Norge, oppskrifter og en liste over rare matkombinasjoner.

Min siste messenger-samtale på dette tidspunktet. Like etterpå sendte jeg han flere linker til hus og leiligheter jeg vil ha haha.

De siste bildene på kamerarullen min.

Det eldste bildet på kamerarullen min. SE PÅ DET HÅRET! Det var helt naturlig, jeg blir trist hver gang jeg ser på gamle bilder. Dumme meg ville selvfølgelig ha brunt, så ville jeg ha blondt igjen, startet prosessen hos frisøren, gikk til lærling for å spare penger, hun farget det alt for mørkt ved en feil og jeg var tilbake til start. Tok saken i egne hender, noe som er idiotisk og mistet masse hår 🙁

Jeg ryddet i bilder for en liten stund siden for å få bedre plass. Sååå mange gamle bilder! Her har dere bilder fra “bli blond igjen”-prosessen.

Det er myyye av dette på nylig slettet, haha. Gamle swipe ups.

Til slutt: dette er hva som møter meg når jeg åpner safari på iphonen min 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg