PÅ DENNE TIDEN I FJOR – VIXEN, REISING OG KRISTIANSAND

La oss ta en titt på denne tiden i fjor da ting var som før og corona bare var en øl… Men, jeg hadde det faktisk ganske dritt i januar i fjort. Jeg hadde en veldig dårlig periode og var ganske lite lykkelig. I år, til tross for omstendighetene har jeg det veldig bra og er generelt glad, fornøyd og lykkelig! Så det er litt morsomt å se faktisk ☺️

Vi startet året med en liten tur til Oslo for å være med på God morgen Norge og snakke om sesong 2 av Love Island. Drømmen! Jeg elsker God morgen Norge og var så sykt nervøs 😅

Så måtte jeg kjøpe meg ny mac fordi den forrige tok kvelden.

Vi styret med vår fjerde benkeplate som kom feillevert fra IKEA haha. Det gikk jo så der…

Vi bodde enda i Kristiansand og lunsjet på Panda Panda en god del 🥦

Lagde matvideoer, her har vi dyrt vs billig! De var så morsomme å lage ☺️

Så reiste jeg til Manchester i min nyinnkjøpte Ganni-kjole 🌸 Jeg reiste 😭 Lovlig 😭 Til utlandet 😭

Hadde 48 timer i denne nydelige byen og koste meg masse med god mat, sightseeing og nye inntrykk

Jeg kom hjem og vi reiste rett på hytta ❄️ Åh, som jeg savner hytta nå.

Koselig

Så dro Morten og jeg til Oslo mens Trulte var hos bestefar

Se så fine! Emilie, Morten og jeg skulle nemlig på Vixen!

Det ble mye prosecco, haha

men vi hadde det så gøy 🌟 og det var faktisk det vi avsluttet januar med i fjor..

5 kommentarer
    1. Woow så fint nederste bilde va ♡ Rosa og frech ♡

      Men du ? Du har jo mac, kordan har du ? Har du prøvd Air ? 🙂

      Går det ann og se episoden dåkkers nån steda ? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg