PÅ DENNE TIDEN I FJOR

Juni i år er ikke så spennende for min del, så jeg tenkte at vi kunne ta en titt på fjoråret. Det var nemlig den mest begivenhetsrike juni måned i hele mitt liv. Wow, som jeg reiste rundt!

 

Morten og jeg dro på roadtrip gjennom Europa. Vi har innom flere steder, blant annet Aarhus, Hamburg, Osnabrück, Luxembourg og den koselige byen Reims i Frankrike. Der likte jeg meg godt! Det var en så fin tur og jeg skal definitivt på en lignende tur en gang i fremtiden.

    

Jeg dro til London med en venninnegjeng for å besøke en i gjengen som bor der. Det var en SKIKKELIG hyggelig tur! Vi spise så mye god mat, shoppet til føttene ble hovne og hadde det ordentlig koselig.

Juni ble avsluttet med nok en tur. Morten og jeg avsluttet måneden med en langhelg i Manchester. Så kul by, forresten. Morten fikk turen, med Wetlife konsert i bursdagsgave. Det var som de andre en veldig fin tur, foruten om at begge to nesten døde av pollenallergi hehe.

2 kommentarer
    1. Det var så gøy å følge dere på denne turen! Så mye flotte bilder også! Åhhh! Hærlig! 😀 Ha en fin dag, skjønne! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg