PÅ DENNE TIDEN I FJOR

Reklame | Lapoint

Jeg synes det er så moro å bli gjennom arkivet på bloggen og se hva jeg drev med på denne tiden for et, to eller tre år siden. Det er noe av det aller beste med å ha en blogg hvor jeg deler så mye av hverdagen. Så, la oss se hva jeg gjorde i februar 2019.

Guuuud så fin og brun jeg var. Jeg startet nemlig februar på Sri Lanka sammen med Morten. Vi var på tur med fantastiske Lapoint som jeg anbefaler på det varmeste. Vi koste oss i varmen, var på tur i regnskogen og prøvde oss på surfing selv om det ble ganske tydelig at ingen av oss hadde noe surfetalent, haha.

Jeg reiste fra varmen på Sri Lanka til snø og vinter i Oslo. På denne tiden bodde jeg enda i Oslo og delte leilighet med en annen jente. Dette var det lille koselige soverommet mitt og beliggenheten var gull, midt i Pilestredet park. De dagene jeg var i Oslo (det var jaggu ikke mange med all reising og pendling) brukte jeg mesteparten av tiden jeg hadde med venner også var selvfølgelig Morten mye på besøk.

Det var myyyyyef pendling Oslo – Lindesnes. Vi fløy, kjørte bil, tok tog.. Vi bodde rett og slett i en koffert begge to og jeg husker at vi lengtet så etter å finne en leilighet så vi kunne være sammen uten all reisingen og få en ordentlig hverdag.

I tillegg til pendlingen klarte vi ikke sitte stille når vi først var sammen heller. Morten gikk skiløp på Hafjell og jeg var med som (en ganske dårlig) cheerleader. Vi var en tur i Larvik for å feire bursdagen til pappa og vi var på hytta til Morten på Bortelid. Ja, så var vi en del i Kristiansand på visninger! En natt tok vi inn på hotell, gikk ut og spiste på Mother India som ble en favoritt hos oss og gikk på visninger begge dagene.

Når jeg leser gjennom innleggene ser jeg at mye var det samme som nå. Jeg var syk, haha, ikke overraskende det. Vi lagde taco og koste oss. Det eneste som var veldig annerledes er vel at jeg bodde i Oslo og Morten i Lindesnes. Nå har vi endelig slått oss til ro i leiligheten og hjemmet vi var på leting etter på denne tiden i fjor, og til og med fått oss en nydelig hund!

10 kommentarer

Siste innlegg