PÅ DENNE TIDEN I FJOR…

Jeg synes det er så morsomt med innlegg som dette, både på min egen blogg og på andre sin. Det er utrolig spennende å se hvordan man har forandret seg og kanskje til og med utviklet seg (da tenker jeg på kvaliteten bloggmessig). Det er veldig mye som kan skje på et år.

I april i fjor bodde jeg sammen med Sofie i sentrum av Oslo, var evig singel, slet med vaginisme og vestibulitt, feiret påsken i Larvik med venner og familie og jobbet i klesbutikk. Ja, dere vet jo hvordan ståa er nå og kan antakeligvis se for dere hvor annerledes ting er nå som jeg sitter i en leilighet i Kristiansand (som jeg eier btw woho) med samboer og er blogger på heltid. Vel, det er ikke bare livet som har forandret seg. Utseendet også! La oss ta et tilbakeblikk på april 2018 gjennom bilder.

       

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Utseendemessig syntes jeg ikke det er særlig forskjell bortsett fra det som er gjort med håret. Men at landets fremste talsperson for singeltilværelsen et år senere skulle ende opp i et lykkelig samboerforhold i en småby på sørlandet, er vel noe de færreste så komme (haha)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg