OVERRASKET MED TUR TIL GDANSK

Herregud, dere. Dette er verdens beste mann, sånn helt seriøst. Jeg har virkelig skutt gullfuglen på første forsøk. Morten er virkelig helt perfekt for meg og jeg skjønner ikke hvordan det skjedde at vi møtte hverandre og er en så god match som det vi er. Vet dere hva denne flotte mannen har gjort i dag? Han har tatt meg med på overraskelsestur i tidlig bursdagsgave 😍

Dere skal få se hvordan alt skjedde i en video Morten jobber med, men jeg kan jo røpe så mye som at jeg ble fortalt at vi skulle på reise typ tolv timer før flyet gikk. Jeg fikk ikke vite hvor vi skulle før vi stod på flyplassen og heller ikke hvordan hotellet så ut før jeg kom hit. Altsåååå! Jeg har alltid hatt lyst til å bli overrasket i forbindelse med bursdagen min, så kommer denne flotte mannen inn i livet mitt og det skjer. Han er så bra og jeg er så glad! Herreguuuud så heldig jeg er.

Klokken halv ett i dag satt vi oss på flyet som tok oss til Gdansk! Her skal vi bli til onsdag og bare kose oss, feire meg, bruke tid sammen og nyte alt maksimalt.

Det er helt fantastisk. Ikke bare bestilte han tur, men han har slått seg sammen med svigers. Det er de jeg har å takke for dette flotte rommet. Morten har sittet med dette mens jeg har vært i Oslo og organisert alt sammen, ordnet med fellesgave og fått pappa til å kjøre oss til flyplassen. Jeg hadde ikke ord da jeg skjønte at dette faktisk var sant. Jeg føler meg virkelig som verdens heldigste jente.

Vi må forresten snakke om badet på dette hotellrommet. Det er så sykt fint! Hvis jeg skal ha et nytt hjem skal jeg definitivt gå for denne stilen på badet. Det er skikkelig kult, og hallo. Jeg har badekar. Dere vet hvor mye jeg elsker badekar. Jeg svever nesten jeg.

Ah, denne dagen har vært nærmeste perfekt. Vi har hatt masse tid i Gdansk, gått rundt og kost oss i Gamlebyen som forresten er helt utrolig vakker. Se på disse bygningene, har dere sett noe finere?

Nei, jeg er superklar for en full dag i morgen! Vi skal utnytte tiden vi har her så godt vi kan og planlegge morgendagen skikkelig. Gi meg gjerne deres beste Gdansk-tips. Husk at jeg kun har en full dag igjen. Vi kunne tenkt oss et litt fint sted å spise middag i morgen kveld, kjole og blazer stil, men ikke for fancy mat haha. Det er kanskje vanskelig å finne, men om noen vet om noe så rop ut!

Nå skal jeg legge bort mac og jobb for resten av kvelden. Vi blogges i morgen!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT 

41 kommentarer

Siste innlegg