OVERRASKELSEN FRA MORTEN

Herremin som jeg har droppet ballen på å dele ting med dere her i det siste! Jeg har ikke fortalt dere dette en gang, men noen har kanskje fått de med seg allikevel? Jeg hadde tenkt til å dele dette for evigheter siden, men så gikk det i glemmeboka.

Husker dere jeg maste om at jeg ønsket meg en kjole fra Rotate som nå endelig hadde kommet på salg? Dette var midt i shoppestoppet mitt i januar og jeg var  nære å bryte hele shoppestoppet for å unne meg denne nydelige kjolen, men jeg holdt meg. Godt var det fordi plutselig en dag kom Morten hjem, ba meg lukke øynene og la en pakke i armene mine. Der lå drømmekjolen min!

Jeg felte faktisk en liten tåre, mest fordi jeg ble så overrasket og glad over at han overrasket meg haha. Det at han hadde kjøpt den i skjul fordi han visste hvor mye jeg ønsket meg den ble liksom det beste, selv om jeg ble sykt glad for kjolen. Så, vil dere se den? Den er så fin!

Den er fra Rotate, kjøpt på Retro og jeg synes den er helt normal i størrelsen ☺️

14 kommentarer

Siste innlegg