OUTFITS TIL PÅSKEFJELLET

Reklame | Annonselenker Ellos / Asos / Nelly

Hei, fine dere! Nå som solen endelig titter frem og våren melder anmarsj på ordentlig er det sikkert flere enn meg som begynner å tenke på påsken. Vanligvis reiser jeg hjem til Larvik i påsken, men i år skal jeg faktisk befinne meg et helt annet sted, nemlig i Thailand! Det blir nok superdigg, men det er vel nesten like deilig med en påske på fjellet. Eller hva sier dere?

Uansett om du skal til Hafjell, Trysil, Hemsedal eller et annet sted så er det gøy å ha et skikkelig outfit som passer like godt i bakken som på afterski. Jeg har funnet frem en del kule skidresser og ullundertøy fra forskjellige steder. Husk å vær tidlig ute med bestilling så du rekker å få det før påsken <3

LILLA ASOS HER / LEOPARD ASOS HER / GRØNN ASOS HERLEOPARD ASOS HER / GUL ASOS HER / ROSA ELLOS HERJAKKE ELLOS HER / BUKSE ELLOS HER / JAKKE ELLOS HER

HVITT HER / LILLA HER / GRÅTT HER / BLÅTT HER / BEIGE HER

I tillegg kan jeg anbefale skidressene fra Snowroller som dere finner HER.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Hei. Jeg har nettopp fått en blogg konto på miniblogg.no Men jeg bet ikke hva jeg skal skrive som mitt først blogg innlegg.
      Kunne du ha hjelpt meg med det??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg