OUTFIT: TEDDY OG “SKINN”

Reklame | Stormberg, NuNoo, Nelly - alle lenker er annonselenker

Lue fra Stormberg, jakke kjøpt på salg hos H&M for et år siden, teddy jakke her, bukse i skinnimitasjon her, veske fra Sophie Elise x NuNoo her og sko her

Det går i varme klær hos meg om dagen. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg ikke kan huske sist jeg ikke hadde på meg stilongs. Det er lag på lag som gjelder for å holde varmen, i hvert fall hvis jeg vil ta på meg noe som ikke er en gigantisk dunjakke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg