OUTFIT: SIMONE ROCHA X H&M TRENCHCOAT

Dere!!!! Jeg er så lykkelig. Jeg har vært obsessed med denne jakken helt siden jeg så en dame gå med den i byen og jeg tenkte “HVILKEN JAKKE ER DET DER JEG MÅ HA DEN”. Jeg googlet en hel dag for å prøve å finne den, men til ingen nytte…

Så kom jeg over et bilde på Instagram av ei osm hadde på akkurat den samme jakken og da gikk det opp for meg at det var en trenchcoat fra H&M sitt siste designsamarbeid. Jeg pleier virkelig ikke følge med på de så denne hadde jeg ikke fått med meg, men heldigvis var det noen angrende shoppere der ute så jeg fikk tak i den på Tise – helt ubrukt og til originalpris!

Jeg er så fornøyd og har store planer om å bo i den fremover (så lenge været er varmt nok).

Blusen er fra byTiMo og skoene fra Läst 🌸

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg