OUTFIT: PLAGGET JEG VIL HA FOR ALLTID

Reklame | annonselenker Nelly & H&M

Åh, denne jakken 🖤 Den er så god, særlig nå som det begynner å bli ordentlig kaldt ute. Også er den så fin! Jeg er skikkelig glad i den her og tror faktisk dette er en jakke jeg aldri kommer til å kvitte meg med. Den skal henge i skapet til jeg er gammel og grå, så får kanskje noen arve den… Hvis de er veldig snille.

Jeg kjøpte den i fjor vinter og den er fra Samsøe, men jeg finner ikke noe link til den nå dessverre, men det finnes så mange kule fuskepels-jakker der ute!

Genseren min finner dere her, buksen her og skoene her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg