OUTFIT & NYTT FAVORITTMERKE

I går var jeg i bursdag og feiret to veldig gode venninner av meg. Det var superkoselig og det var så gøy å pynte seg skikkelig for en anledning igjen! Det er det beste, særlig nå på sommeren 🌸 Jeg må bare dele kveldens antrekk med dere fordi jeg synes det var skikkelig fint! Elsker den nye kjolen min og elsker at den er så sommerlig!

Kjolen er fra et merke jeg nettopp har oppdaget og lagt min elsk på (bestilte jakke fra samme, en skikkelig grønn mønstrete jakke) den siste tiden. Det er Cras og det er amazing! Jeg vet de selger en del derfra på Boozt, kjøpt jakken min der, men denne kjolen bestilte jeg fra Cras sin hjemmeside og da vil jeg bare gjøre dere obs på at det er toll! Men så verdt det… Skoene er fra NA-KD og de er skikkelig gode å ha på!

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg