OUTFIT INSPIRASJON PÅ SALG

Reklame | annonselenker Nelly

Nå er høstsalget eller mid season sale i gang hos veldig mange butikker. Dette er en perfekt anledning til å kjøpe det du føler du mangler til høst- eller vintergarderoben til en litt billigere penge. Nå kan du få kjøpt alt fra festkjoler til vinterjakker og luer, og Nelly har opp til 70% salg!

Jeg har satt sammen en del antrekk som jeg synes er ganske kule og det beste er at absolutt alt i dette innlegget er på salg!

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER

Jeg elsker dette antrekket! Fuskepels, bukse i skinnimitasjon med litt leopard. Heisann høsten! Dette kan du bruke utover vinteren med den gode varme genseren.

1 HER / 2 HER / 3 HER

Egentlig et superenkelt antrekk, men med en gang man får farge på overdelen blir det litt kulere. Et par mørke jeans med en knall overdel. Jeg har genseren selv og den er så god!

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER

En gråd oversized kåpe er aldri feil å ha i klesskapet. Denne kan du ha i mange år og style den både opp og ned med diverse tilbehør. Her har jeg gått for en basic look som freshes opp litt med sneakers i leopardmønster! 

1 HER / 2 HER / 3 HER

Dyreprint er det enda mye av og her har dere en kjole som jeg personlig elsker fasongen på! Sammen med enkle hæler og en veske, eller stylet ned med sneakers og en skinnjakke over. 

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER

Det er masse treningstøy på salg også! Her har dere tights fra Aimn (de er sykt digge), sports bh fra Puma, sko fra Nike og en treningsgenser fra Adidas.

1 HER / 2 HER / 3 HER

WOW, for noen kjoler! Har du en spesiell anledning i høst eller vinter? Det er sykt mange fine kjoler på salg og disse tre er mine favoritter. Jeg trenger den rosa i livet mitt, og en anledning til å bruke den haha. 

1 HER / 2 HER / 3 HER

Jeg digger jumpsuits og denne er superkul. Ta en skinnjakke over så har du et komplett antrekk. 

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER

Et ganske basic antrekk som kan gjøres enda litt kulere, eller mer sexy om du vil, ved å kneppe opp et par ekstra knapper i blusen og vise frem de fine blondene på bodyen.

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER

Et trenings outfit jeg gjerne kunne brukt selv, og jaggu er det ikke kettlebells på salg også.

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER

Elsker, elsker, elsker dette! Jeg elsker helt svarte antrekk med en skikkelig kul jakke over som virkelig gjør antrekket (åpenbart ikke i helsort). 

1 HER / 2 HER / 3 HER

To kjempefine høstfarger i kombinasjon! Jeg elsker den grønnfargen sammen med den brunfargen. Det er så sykt fint, særlig med gullsmykker 😉 Enkle hvite sneakers funker alltid.

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER / 5 HER / 6 HER / 7 HER / 8 HER / 9 HER

Det er ikke bare klær på salg, så jeg slang med et lite utvalg på slutten her. Hårføner, vibrator, krølltang, falske vipper, menskopp, parfyme, tørrsjampo, olje til hud og hår + leppemaske!

For å se alt på salg kan dere trykk her!

 

 

4 kommentarer
    1. Hei, hvor er de gjennomsiktige pumpsene dine fra?😁 de du har på insta-storyen atm. Med sort vinyl thights.🙏🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg