OSLOHELG & KVELDENS ANTREKK

Reklame | Comfort Hotel Karl Johan

Hei, fineste dere! Nå har jeg kommet meg til Oslo og har funnet meg tilrette på mitt andre hjem, Comfort Hotel Karl Johan. Jeg bor alltid her når jeg er i Oslo og ikke bor hos venner, vanligvis når jeg reiser meg Morten. Nå skal jeg møte venner fra forskjellige gjenger og det skjer så mye at jeg fant ut at det var veldig greit å ha mitt eget hjem denne helgen.

Så tusen takk til Comfort Hotel Karl Johan som gir meg et hjem hjemmefra. Kan man si det sånn?

Jeg gikk rett fra bussen og satt fra meg ting på hotellet før jeg løp ut i byen igjen. Jeg måtte ordne litt småting og mitt første stopp var favorittbutikken, Lush. Til min store skuffelse lå de ikke lenger i lokalet de pleier å ligge i på Karl Johan. Jeg ble så lei meg! Ja, jeg skulle selvfølgelig ha en bath bomb hihi. Jeg elsker dem og nå som jeg har badekar tilgjengelig skal det brukes, men jeg får lete rundt i morgen. Nå hadde jeg litt begrenset med tid, men jeg fikk gjort alt det andre jeg skulle og kjøpte med meg en deilig wrap fra Lett på Steen&Strøm som jeg koste meg med på hotellrommet.

Altså jeg hadde glemt hvor koselig Oslo er rundt juletider. Jeg elsker pynten på Glassmagasinet. Det er så utrolig koselig! Dette er faktisk første gang siden jeg flyttet fra Oslo at det stakk litt i hjertet å komme hit på besøk. Jeg kjente at akkurat nå savner jeg å bo her. Det kan også være fordi jeg skal ha en veldig sosial helg og blir påmint at dette ikke folk jeg kan se omtrent når jeg vil lenger. Jeg vet ikke, men det var rart å kjenne på det og nesten litt godt. Jeg begynte å bli bekymret for meg selv, haha. Det er rart å flytte fra en by jeg har trivdes så godt i og ikke savne det ordentlig en eneste gang, men nå kom det.

Akkurat nå sitter jeg ferdig pyntet i sengen og har aller mest lyst til å ta en liten powernap. Jeg overvurderte hvor lang, eller kort tid jeg bruker på å ordne meg så nå har jeg litt for god tid og jeg er så trøtt. Det har vært en lag dag. Jeg var oppe tidlig og har sittet fem timer på en buss. Det er typiske ting jeg blir sliten og trøtt av, men det kommer seg nok fort når jeg ankommer helgens første julebord om en times tid!

Jeg er forresten så fin nå og irriterer meg grønn over hvor vanskelig det er å få fine bilder alene. Takk Gud for at jeg fikk meg kjæreste som gidder å ta bilder av meg 24/7, hehe. Jeg hadde glemt hvor vanskelig det er å drive en blogg uten fotohjelp. Så nå har jeg prøvd bilder i speilet, selvutløser og selfies for å vise dere den nye fine kjolen min, og ikke minst hvor fin jeg er i kveld hihi. Her er resultatet, det ble ikke alt for gærent, men jeg hadde foretrukket det om Morten gjorde jobben 😉

Hahaha, det ser ut som jeg sitter i et studio eller noe sånt. Merkelig…

Yes, fokus er ikke bare bare…

En god fammeldags selfie…

Og til slutt jeg som prøver å flotte meg mens jeg viser frem kjolen hahaha. Uff.

Nei, nå skal jeg gjøre siste finish og velge mellom sko som er gode og gå i, mens som ikke passer til kjolen eller de vonde som kommer til å ødelegge beina mine, men som er fine 🙂 Nyt fredagen, folkens!

PS. Jeg har forresten betalt for oppholdet mitt selv denne gangen, men jeg har samarbeidet med de tidligere (og kanskje i fremtiden) så derfor merker jeg med reklame for å være på den sikre siden. 

8 kommentarer
    1. Hei Andrea. Jeg så snapstorien din og trenger virkelig å vite hvor den svarte kåpa til hun blonde venninnen din er fra?😍😍😍

    2. Hei! Jeg fant bloggen din da jeg søkte etter “Lush” på blogg.no, – er så glad i produktene derfra! Nå har de salg med 50% rabatt på endel julevarer m.m. Jeg leste i innlegget ditt at du ikke fant de på Karl Johan lenger, – den ble lagt ned i høst. Mulig du har funnet det ut nå, men de har butikker på Byporten og i Bogstadveien også. 😊 I februar/mars åpner de butikk på Sandvika storsenter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg