OSLO-TUREN I BILDER

Jeg hadde det såå fint i Oslo og tok bilder gjennom helgen for å vise dere litt av hva jeg gjorde 🙂

Kom til Oslo og sjekket inn på hotellet jeg skulle bo på.. Dro rett til en venninne og spiste en superdigg middag som hun lagde og ble der til det var på tide å dra hjem for å sove.

Så var det fredag! Jeg dro til Sofie og hennes leilighet.

Vi spilte inn en YouTube-video som kommer på søndag 😀

Jeg fikk endelig se fineste Celine igjen.

Dro innom favoritten Lett på vei hjem og kjøpte med meg en bakt søtpotet- og fetasalat.

Vurderte hvilken kjole jeg skulle ha på i bursdagen jeg skulle på senere den kvelden.

Det ble denne fra Rotate, veldig fornøyd med valget mitt 😀

Møtte blant annet disse fine før vi dro ut for å spise middag og feire Marte sin bursdag!

Bursdagsmiddagen ble holdt på Dinner. Første gang jeg var der.

Det ble en fireretters chef´s menu. Jeg hadde vegetarmeny og personlig ville jeg ikke lagt så mye penger i vegetarmenyen der.. Dampede grønnsaker og vårruller for over 500,- er litt for mye for min smak hehe. De som hadde vanlig meny fikk en ekstremt bra meny så hvis du spiser kjøtt og sjømat er chef´s menu meget bra.

Lørdag! Det var strålende sol. Jeg møtte en venninne, vi gikk rundt og kikket litt i butikker og kjøpte med oss hver vår deilige iskaffe før vi satt oss på en benk i sola.

Så møtte vi to venninner til og spiste lunsj.

Etter en liten tur innom hotellet for dusj og klesskifte dro jeg ut for å spise. Vi var på Trattoria Popolare og spaghettiretten jeg spiste der var helt sykt god! Det ble et par glass rosé og skravling før jeg gikk tilbake til hotellet for å slappe av og nyte min siste kveld alene.

Jeg tok meg et bad og så på serie, skikkelig i hvilemodus. Sååå ble jeg oppringt av to venninner som skulle ut og ta en drink og da klarte jeg ikke si nei. Det er ikke sååå ofte jeg er i Oslo så da var det på med sminke og kjole igjen haha.

Jeg avsluttet kvelden på Grand Hotel med en drink og to gode venninner før jeg gikk hjem og fikk en god natts søvn.

12 kommentarer

Siste innlegg