OSLO I BILDER

Reklame | Comfort Hotel Karl Johan

Hei, verdens beste dere! Nå er jeg tilbake i Kristiansand med ordentlig påfyll av energi OG inspirasjon. Jeg hadde en helt fantastisk fin helg i Oslo og alt (alt betyr Vixen hehe) gikk mye bedre enn forventet. Selv om det har vært deilig med en helg borte er det alltid godt å komme hjem, særlig når vi har verdens nydeligste lille bebbis.. Åh, som jeg har savnet Trulte.

Uansett! La meg ta dere med gjennom helgen min 🙂

Morten og jeg tok bussen fra Kristiansand til Oslo. Definitivt den mest behagelige måten å reise på. Jeg så en film jeg hadde lastet ned, hørte på en podcast og fikk en time på øyet 😉

Oslo!

Vi sjekket inn på favoritthotellet vårt, Comfort Hotel Karl Johan. Jeg elsker dette hotellet og vi bor alltid her når begge to er i Oslo. Rommene er så romslige og skikkelig kult innredet! Favoritten er definitivt badekaret som jeg selvfølgelig har brukt.

Beliggenheten er gull. Midt på Karl Johan, kort vei til alt av kollektivt og gull når vi kommer med bussen. Så dette anbefales på det sterkeste for dere som skal ha en helg i Oslo.

Vi gikk rett ut for å få i oss noe mat. Valget falt på mathallen på Steen & Strøm og Burrito Project. Krise for magen, men sååå godt.

Jeg gjorde meg klar til Vixen! Kjolen min er fra Rotate by Birger Christensen, kjøpt på Retro i Kristiansand.

Disse flotte menneskene dro med meg på Vixen. Sååå mye kjærlighet.

Vixen gikk som sagt over all forventning. Det var utrolig hyggelig faktisk. Jeg møtte litt kjentfolk, underholdningen var kjempebra og det var så mange flotte vinnere!

Dag to i Oslo ble en arbeidsdag. Morten og jeg spilte inn en video som kommer på kanalen vår til uken, tok noen bilder og lagde klart to kommende samarbeid. Det tok tid, men det var godt å få alt unnagjort i ett 🙂

Så fikk jeg bade når jeg kom tilbake til hotellet, hihi. Jeg hadde selvfølgelig i en bath bomb fra LUSH. De er helt fantastiske! Jeg kaller dette bildet for post Vixen.

Så var det kosekveld! Vi slappet bare av og nøt det å være bare oss to, så på tv og spiste superdigg mat. En perfekt avslutning på en veldig fin helg.

2 kommentarer
    1. Hærlig innlegg, Andrea! Må bare si det igjen og igjen: bildene er SÅ fine!
      Eeeelsk! You rock! Klem! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg