OSLO-HELGEN I BILDER

Reklame | annonselenker Nelly / Monki / H&M

T-SKJORTE H&M / SKJØRT ZARA / SKO REBOOK

Hei fineste dere og god lørdag! Jeg elsker lørdager, virkelig. I dag har vært en slik lørdag jeg skulle ønske alle kunne være. Wow, det var en dårlig formulering haha. Dere skjønner hva jeg mener.

Vi har hatt fellesfrokost, ruslet rundt i byen, spist lunsj, (vindus)shoppet og bare kost oss! Nå skal vi straks begynne å ordne oss til kvelden. Det blir vin og kos her før vi antakeligvis tar oss en liten (og ekstremt sjelden) tur ut på byen i Kristiansand.

Åh, forresten! I går kveld fikk jeg endelig macen min. Der lå alle bildene jeg tok da jeg var i Oslo forrige helg som jeg egentlig skulle dele med dere forrige søndag, men som dere vet lå jo macen igjen i Oslo haha. Nå er den tilbake og det er bildene også. Dette innlegget ble riktignok ekstremt forsinket, men bedre sent enn aldri? Dette er Oslo-helgen min i bilder!

Jeg dro tidlig fra Kristiansand på fredag og dro rett til Marte! Her er leiligheten deres forresten, tok et lite snikbilde da jeg var der haha. Håper det går fint at jeg legger dette ut, klem og kos.

Marte og jeg dro til Bislet og kjøpte frokost på The Juicery, tok med oss maten opp i parken og koste oss i sola. Det var så deilig vær, åh så deilig. Marte dro på jobb og jeg dro til Martine Johansen (har seriøst tre gode venninner som heter Martine haha) og ble der resten av kvelden. Vi så på film, catchet opp og jeg fikk endelig sett leiligheten hennes som er så fin!

GENSER ARNIE SAYS / RINGER HER / STRIKK MONKI HER JAKKE HER / T-SKJORTE PULL&BEAR / VESKE NUNOO / BUKSE HER / SKO HER

På lørdag startet jeg dagen med frokost i byen sammen med Marte, en annen Martine og Helene. Vi dro på Steam på Eger hvor vi drakk kaffe, snakket masse og jentene spiste froost. Jeg sneik meg bort på Soho og kjøpte en chiapudding som jeg faktisk tåler, yei!

Jentene skulle på jobb alle sammen så jeg vandret litt i byen for meg selv, før jeg møtte min tredje Martine haha. Det er jaggu ikke lett å holde styr. Vi bare slappet av og hang sammen frem til jeg dro på vinkveld med to andre venninner. Dette var virkelig sosialisering på høygir, haha.

T-SKJORTE H&M HER / BUKSE MONKI HER / SKO HER

Yei, helgens tredje caféfrokost! Sånn er det når man er på weekendferie, eller hva? 😉 Soho Urban Eatery har en popup på Eger (det var der jeg kjøpte chiapuddingen dagen før) og fordi det er et av få steder jeg kan spise ute så samlet vi oss der!

Det var så koselig! Jeg og Helene dro sammen og møtte Marius og Morten der. Det var så koselig å sitte inne mens været gikk amok utenfor. Det var så mye regn! Jeg misunte ikke akkurat M & M som skulle på Findings for å si det sånn, men heldigvis klarnet det opp.

Planen var egentlig vinkveld med jentene, men alle var ganske slitne og lite gira på å dra ut så det ble kosekveld hos Marte med hjemmelaget lasagne og snop i stede. Perfekt!

Søndag morgen, solen skinte og det var helt nydelig i Oslo! Morten og jeg våknet flere timer før de andre i leiligheten så vi gikk bort til Hegdehaugsveien og kjøpte frokost og kaffe. Vi ble sittende der litt før vi gikk tilbake til leiligheten og spiste resten på balkongen. Jeg elsker balkonger!

Vi ble noen timer i Oslo før vi kjørte tilbake til Kristiansand. En helt perfekt helg i Oslo. Jeg brukte virkelig all tiden min der med gode venner fra morgen til kveld og plutselig kjente jeg på hvorfor jeg elsket Oslo i en periode. Jeg elsket vel egentlig ikke byen, men jeg elsket å bo i samme by som mine fantastiske venner! Heldigvis er det bare en liten kjøre-/buss-/tog-/flytur unna ❤️ Og nå er de jo her, jippi!

 

2 kommentarer
    1. Hei Andrea! Skinnjakken din fra Nelly er utrolig fin! Jeg er litt usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille den i for å få en oversized passform. Hvilken størrelse har du den i?😊

      – Ingrid

      1. Hei 😀 Den er skikkelig oversized! Ganske normal i størrelsen, så hvis du vil ha en ordentlig oversized ta det du vanligvis bruker, eller så kan du alltids gå ned en for å få den litt mer passe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg