OSLO GJENNOM MOBILEN MIN

Hei, fineste dere! Jeg tok overraskende mye bilder med mobilen min da Morten og jeg var på en svipptur inn til hovedstaden for noen dager siden og de tenkte jeg å dele med dere nå! Det blir en litt halvert min dag i bilder, men det funker det også! Det var så nydelig vær da vi var der og bildene ble så fine…

Vakre Frogner. Her er det blogspots hver eneste meter!

Jeg elsker når hotellet har morgenkåper! Kveldsstellet blir så mye gøyere. 

<3

Måtte ha en selfie i speilet på sminkerommet. Jeg kommer trippende inn “hei, kan jeg få ta et bilde i speilet her det er så sykt fint lys?” Jeg dør av meg selv, haha.. 

Fine, fine, fine kjæresten min!

To som er veldig kry etter endt GMN sending. Hallo, Vår tok dette bildet liksom. Starstrucked. 

En tur innom favoritten Oslo Raw!

Det ble selvfølgelig avokado toast + en deilig chai latte som jeg nettopp har oppdaget at eksisterer. 

Det ble litt byvandring og jeg klarte ikke motstå en nydelig kåpe på halv pris… 

Tenk å bo her, så fint!

Det var vel det vi rakk før vi satt oss på toget tilbake til Kristiansand. En skikkelig bra dag i Oslo og to slitne valpeforeldre fikk litt etterlengtet alenetid.

6 kommentarer
    1. Jeg vil bare takke deg, Andrea ~ for den gode jobben du gjør som blogger! Du er som «oss» andre! Jordnær & uten overdrivelse. Det er behagelig å lese bloggen din, og kjenne seg igjen i enkelte ting. Du skriver aldri på en måte, som gjør at vi følgerene dine føler seg mindre verdt, eller som at vi er i en annen klasse.

      Fortsett med den gode jobben du gjør! Du er helt fantastisk ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg