OPPSKRIFT: HALLOUMISALAT

God morgen, dere! Det er så hektisk her om dagen, og dagen i dag er intet unntak. Vel, formiddagen er hektisk og så skal jeg noe VELDIG koselig senere i dag 😀 Nå skal jeg ut med Morten og løpe bakkeintervallen før vi har et møte klokken 11. Jeg må egentlig få i meg frokost nå, men ville titte innom, si hei og dele en veldig enkel, men kjempegod oppskrift med dere!

NAM! Jeg elsker halloumi og omtrent alle retter som har halloumi i seg. Det er supergodt å ha på grillen, lage burger av og ha i salat. Nå tenkte jeg å dele en veldig enkel og kjempegod salat som du kan lage til middag og lunsj på 1-2-3.

Du trenger:

En pakke halloumi

Pinjekjerner

Salatmiks eller annen salat

Agurk

Cantaloupemelon

Cherrytomater

Stek halloumi i en tør stekepanne på litt over middels varme til den blir gylden, eventuelt som på bildene over om du liker den litt bedre stekt sånn som jeg gjør.

Når halloumien steker kutter du opp grønnsakene.

Bland alt sammen og tilsett den stekte halloumien

Ferdig, supergodt og superenkelt!

Tips: Jeg har også hatt i jordbær og det smakte kjempegodt det også 🙂

2 kommentarer
    1. Har selv en salat jeg ELSKER til grillmat. Isbergsalat, rødløk, jordbær, fetaost og mandarin/klementin (eller appelsin om det ikke er tilgjengelig). Det er så friskt og godt til grillet mat, så den spiser jeg kun på sommeren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg