ØNSKELISTEN MIN

Reklame | annonselenker Ellos / H&M

Jeg har begynt å tenke på jula, jeg. Det har sikkert flere av dere også? Det er nesten umulig å ikke gjøre det. Vi får det liksom trykt inn uansett hvor vi går. Julegatene her i Kristiansand har vært ferdig pyntet i noen uker noe (egentlig bare koselig) julegodis fantes i butikkene allerede i september og det er utallige reklamer som minner oss på å handle inn julegaver. Så får dere det jaggu her også 😉

Jeg har virkelig vært i julemodus i år og har bare en julegave igjen før jeg er ferdig med alle. Jeg har sendt avgårde en svær eske med julegaver til familien, har handlet inn det meste til de som bor her på Sørlandet og nå har jeg begynt å tenke på meg selv. I år er det hjem som har stått i fokus hos meg og det er det enda. Årets ønskeliste bærer virkelig preg av det. En annen ting som står høyt på ønskelisten er en typisk hotellbadekåpe, elsker dem. Vurdere alltid å stjele en med meg, men har ikke samvittighet haha.

Det er mye annet som også frister, så jeg tenkte å dele noe av det jeg har funnet og falt for 🙂

 

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER

5 HER / 6 HER / 7 HER / 8 HER

9 HER / 10 HER / 11 HER / 12 HER

13 HER / 14 HER / 15 HER / 16 HER

17 HER / 18 HER / 19 HER / 20 HER

 

0 kommentarer

Siste innlegg