NYTT MANAGEMENT OG HVERDAGSGLEDER

Reklame | annonselenker Nelly

Åååh, i går hadde jeg en skikkelig bra dag og jeg kjenner at den energien er med meg nå også. Dette blir en spennende dag med mye som skjer og da er det godt å ha med seg den følelsen. Jeg vil spre litt hverdagsglede og derfor vil jeg dele det som gjorde meg glad i går med dere.

TOPP HER / BUKSE H&M HER

Da jeg kom hjem fra byturen min kom Morten ut fra kontoret med en helt nydelig blomsterbukett til meg! Herregud, jeg ble så glad. Det som gjør det så spesielt er at jeg ikke pleier å få blomster. Jeg synes det er helt greit, nettopp fordi det blir så veldig spesielt og ekstra koselig når jeg får det! Han sa han hadde tenkt på det lenge, men vi er jo sammen 24/7 så det var ikke så lett å få til haha 😂 Så det var en meget gledelig overraskelse.

Jeg har fått et management. Spennende! Dere som har hengt med meg en stund vet at jeg har vært veldig skeptisk til å gå inn i noe og at friheten jeg har hatt når jeg har stått helt alene har vært noe jeg har likt godt. Samtidig så har jeg av og til kjent på at det hadde vært deilig om “noen tok seg av dette for meg”, forhandlinger og sånt er ikke det jeg er best på hehe. Så da dette managementet kom på banen så føltes det veldig riktig! Jeg har jobbet med dem jevnlig i et år og nå var det på tide å gjøre ting litt mer offisielt og formelt. Spennende altså!!

Jeg fant en sykt fin vase på Upstairs. Jeg gikk innom fordi jeg hadde litt ekstra tid da jeg var i byen og klarte ikke motstå fristelsen. De hadde den i flere fasonger og jeg må innrømme at det frister litt å kjøpe en annen fasong også… Den ligger ute på stories, både snap og insta for dere som vil se.

Motivasjonen er på topp! Jeg skrev ned ideer til både YouTube og blogg. Jeg er så sykt gira om dagen og vil liksom bare jobbe, jobbe, jobbe, jobbe! Denne måneden er så bra jobbmessig. Jeg har så fine samarbeid som jeg gleder meg skikkelig til å lage! I går fikk jeg så kule idéer til hvordan jeg kan lage et par av de og det gjør meg skikkelig gira.

Jeg startet morgenen med å gå tur med en god venninne. Det var nydelig vær, kjempevarmt og vi hadde med de supersøte hundene våre. Jeg tror det la grunnlaget for resten av dagen fordi jeg var sykt gretten og trøtt da jeg stod opp, men etter den turen var humøret på topp og jeg var klar for å gripe dagen.

Vi har Pepsi Max på boks! Haha, små gleder er også viktige. Det er faktisk helt sykt digg med en iskald boks Pepsi Max.

Dere vet leopardserviettene som jeg viser frem på stories hele tiden? Vel, jeg elsker de og i går gikk jeg innom Kremmerhuset for å kjøpe en ny pakke. De har fått enda en type!!! Smalere og lysere, men også med leopardmønster. Jeg ble så glad, det er så kult. I tillegg var det tre for to for medlemmer, hello. Ble tre pakker med leopardserveietter det 😂

I går elsket jeg leiligheten min, virkelig elsket den. Det gjør jeg vel egentlig i dag også haha.

Hva gjorde deg glad i går?

4 kommentarer
    1. HVORFOR smaker Pepsi Max så mye bedre på boks enn på flaske?? Et av livets store mysterier. Haha 🤣

    2. Så flott, Andrea! Blir glad av å lese at du er glad og gira! 😀 Og, jaaa! Det er STOR stas å få blomster når man meget sjelden får det, hehe! Søtt! <3 Ha en god dag ditt sprudlende vesen! 😉 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg