NYTT INTERIØR TIL LEILIGHETEN

Reklame | annonselenker H&M / Royal Design / HomeRoom

Vi hadde faktisk ikke noe kakefat her hjemme og da jeg fant dette så falt jeg pladask. Det er så fint og det passer perfekt inn på kjøkkenet vårt! Krukken bak er fra H&M Home (her), hånden er fra HomeRoom (her).

Kakafetate fra H&M Home finner dere her.

Dette ble litt nytt! Vasen som pleide å stå midt på bordet er flyttet til vinduskarmen. Det ble ganske fint, så jeg hentet bøkene fra en annen vinduskarm og plasserte alt sammen slik. Det ble ganske fint synes jeg 😀

Lysestaken er fra Royal Design (her), den lille fikk jeg i gave så den er jeg usikker på… Bøkene er kjøpt på Ark og skålen, som er det nye, er fra H&M Home. Tror dessverre den er utsolgt..

Jeg elsker den!

Jeg klikket også hjem en ny vase. Den var litt vanskelig å få et ordentlgi bilde av fordi den står med vinduet og alt lyset bak seg. Uansett så får dere et lite inntrykk her. Jeg elsker den!

Vasen er fra H&M home. Tror den også er utsolgt.

2 kommentarer
    1. Hei,
      Ser at dere driver med hjemme trening og dere har kjøpt masse treningsutstyr. Kommer dere til å slutte å gå på treningssenter når den åpnes igjen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg