NYDELIG INTERIØR TIL JUL

Reklame | Ellos

Som dere sikkert har fått med dere er jeg mer glad i jul nå enn noen gang tidligere og jeg elsker å dele juleinnhold med dere! Vi har pyntet leiligheten litt i år og det ble så koselig, men det kommer til å bli enda mer neste år når vi har alt på plass. Jeg gleder meg så mye og har allerede begynt å kikke på julepynt som jeg antakeligvis kommer til å klikke hjem ganske snart 😉

Nå har jeg vært inne på Ellos, og som dere vet er nesten alt interiøret i leiligheten derfra haha. I hvert fall ganske mye av det! De har så utrolig mye fint og nå har jeg fått en rabattkode som jeg får dele med dere 😃

 Koden 425426 gir dere 33% rabatt på den dyreste ordinære varen og 5% ekstra rabatt på allerede nedsatte priser! Den er gyldig helt frem til 31/12 ❤️

1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER / 5 HER / 6 HER / 7 HER / 8 HER / 9 HER 

Dette er noe av julepynten derfra som jeg liker veldig godt. Adventsstjernen, den hengende har jeg faktisk og venter bare på gardiner så jeg kan få hengt den opp i vinduet på kjøkkenet! De har mye annet fint også, så sjekk det ut ☺️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg