NY SOFA PÅ PLASS

Reklame | annonselenker Monki / Ellos

JUMPSUIT MONKI HER / ØREDOBBER MONKI HERSofabord Ellos her / puter, telysholdere og vase H&M, bambus og kvist IKEA, kurv Rusta

Like før jeg reiste til Thailand dro Morten og jeg på Skeidar og bestilte en sofa vi hadde sett oss ut. Da fikk vi beskjed om at den ville bli levert om syv til åtte uker, men plutselig fikk vi en melding om at den var klar! Jeg ble så glad. Jo mer vi får på plass, jo bedre er det. Nå føler jeg at stuen begynner å nærme seg ferdig, i hvert fall for nå. Man blir vel aldri helt ferdig med å innrede et hjem, haha. Akkurat nå er jeg i hvert fall veldig fornøyd og sofaen passet helt perfekt inn i stua.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Hei! Elsker fargen på veggene dine, hvilken farge er det? 🙂 har sett etter en lik farge lenge, men har ikke funnet den på de fargekartene jeg har sett på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg