NOEN TANKER SÅ LANGT I FERIEN

Reklame | annonselenker Nelly

SOLBRILLER ZARA / KJOLE NA-KD / VESKE HER (20% rabatt)

💭 Det er jo helt umenneskelig å sitte på et fly i 11 timer når man ikke klarer å prompe i offentligheten. Jeg tør virkelig ikke slippe en liten fis en gang i tilfelle den plutselig lukter eller lager lyd. Jeg får alltid magesmerter på lange flyturer nettopp fordi jeg holder inne absolutt all luft. Luftsmerter i magen er ganske vondt altså!

💭 At ikke folk kan holde seg bak det oppmerkede feltet ved bagasjebåndet på flyplassen??? Takket være dere har ingen andre oversikt.

💭 Jeg savner norsk smågodt. Det er ikke så ofte jeg gjør det på korte reiser, men jeg tror det er fordi jeg har en smågodtpose liggende i skapet hjemme 😂

💭 En av tingene jeg digger med Thailand (og flere andre steder i utlandet forsåvidt) er hvor casual ting er! Jeg synes oppriktig det er sykt koselig å sitte ved et bord og spise og så er deg et sigaretthull i duken haha. Dette er kanskje merkelig, men det er jo ikke så forbanna nøye og det liker jeg!

💭 Fyyyyy så svett jeg er på denne turen.

💭 Jeg dør av at jeg ikke får sett Game of Thrones her!!!! Jeg er livredd for å sjekke alt fra aviser til Snapchat fordi folk kan ha lagt ut spoilers. Jeg er så nysgjerrig.

💭 Altså herregud så deilig det er å slappe av på en strand i 30+ grader. Det er virkelig lenge siden jeg har slappet så godt av som det jeg gjør her.

💭 Morten blir altså SÅ kjekk i syden. Han er alltid veldig kjekk, men etter bare et par dager i sol og varme blir han såååå fin. Solbrun, solbleika hår og øynene hans kommer så godt frem! Fine kjæresten min.

💭 Hvor håpløs blondine er det mulig å bli??? Jeg har prestert å reise til Thailand uten lillasjampo. Det er totalt krise. Håret mitt ble gult allerede etter fire dager så det blir moro å se hvordan det ser ut etter de siste ti haha.

💭 Ååååh det er så mange fine hunder her, jeg vil kose med alle og jeg vil adoptere alle.

💭 Å reise på tur med familien til kjæresten er en super måte å bli bedre kjent på!

💭 Jeg er SÅ redd for å få i meg en peanøtt eller cashewnøtt. Jeg er dødelig allergisk og cashewnøtter brukes mye i mat her… Hjelp! I stad flyttet jeg på en skål med nøtter og fikk utslett på hånden noen sekunder senere så allergien er absolutt tilstede😳

💭 Relatert til punktet over: jeg vil egentlig prøve masse av maten her fordi det ser digg ut og lukter himmelsk, men jeg er redd for at det skal bli en misforståelse og så ender jeg opp med nøtter i maten..

💭 WOW! Sola er sterk her nede.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Er du så allergisk at andre for eksempel ikke kan spise nøtter i samme rom eller på flyet, eller er det kun hvis du er i kontakt med nøtter?

    2. Aaah! Det høres så fælt ut å være allergisk mot noe! Spesielt nøtter!😩

      Tips til fiseproblemet på fly. På lange flyturer får man gjerne teppe osv. Ta det over deg og fis så mye du vil. Om den lukter – slipper den ikke ut! Og flyet lager så mye lyd likevel😂 Orker ikke å få vondt i magen og bli uvel bare fordi jeg har luft i magen, derfor jeg fant ut at det der var en veldig god idè! Og funker som f!😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg