NOE HELT NYTT OG EN GOD DOSE HVERDAGSLUKUS

Reklame | Chiquelle / annonselenke Gina Tricot

JAKKE GINA TRICOT HER / BUKSE & GENSER CHIQUELLE

God morgen, fineste dere ☀️ Nå sitter jeg i sofaen og koser meg med God morgen Norge, har laget en deilig havregrøt og kaffekoppen er nesten tømt. Vindusrutene er fulle av regndråper og utenfor står omtrent alle trærne bøyd i en retning. Det blåser greit med andre ord, i alle fall til å være på Sørlandet.

I dag skal jeg litt av hvert og jeg var faktisk så gira at jeg klarte å stå opp på vekkerklokkens aller første ring. Okei, jeg trykket på “slumre”, men jeg stod allikevel opp før den begynte å ringe igjen så jeg tar den haha.

Jeg starter faktisk dagen hos frisøren. Dere vet hva jeg synes om det. Det er hverdagslukus på sitt aller beste! Det eneste problemet i dag er at jeg ikke vet hva jeg skal der… Vanligvis gjør jeg det samme gamle, farger etterveksten og innimellom stusser jeg litt. Nå er jeg litt lei og vil gjøre noe sprell, men helst ikke noe sprell jeg kommer til å angre på.

Det store spørsmålet er egentlig om jeg skal holde ut og spare til langt, noe jeg egentlig vil, eller om jeg skal kjøre enda blondere og klippe det kortere og typ helt rett. Eller gjøre noe helt annet. Wæææ, jeg aner ikke. Håper frisøren min har noen gode råd. Jeg ender sikkert opp med det samme gamle så ikke har for høye forventninger her 😅

Etter frisøren skal jeg rett på trening. Jeg har vært så flink i det siste! Treningslysten er virkelig på plass, om det er å dra på trening, ta en joggetur ute eller å gå en powerwalk så frister det faktisk hver dag. Det er såååå digg! Jeg blir så full av energi og tar med meg det til alle andre deler av livet. Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal gjøre i dag. Avgjørelser er som dere skjønner ikke min greie, hehe.

I to-tiden har jeg et veldigveldig, veldig spennende telefonmøte. Altså så spennende. Nå hater jeg meg selv, hahah. Jeg vet at man ikke skal si dette, men jeg klarer ikke å ikke gjøre det! Tro meg, i det jeg kan si det (om alt kommer på plass) så skal jeg si det. Grunnen til at jeg ikke kan si det nå er at det ikke er sikkert det blir noe, og da er det jo litt kjedelig. Så vi får alle sammen vente i spenning, hehe.

Så blir det jobb og hjemmekontor før jeg skal på besøk til en venninne i kveld. Ost og vinkveld, yei! For en dag altså. Jeg starter med hverdagsluksus og avslutter med hverdagslukus. Spiller ingen rolle at det regner og blåser ute nå man har en så fin dag i vente ❤️

4 kommentarer
    1. Høres ut som en fiiin dag! 😀 Åh, det er SÅ hærlig når treningen har en god flyt, og at man kjenner det gir god energi til det andre man skal gjøre! Yeeei! Elsker det! Krysser fingrene for telefonmøtet! <3

    2. Sorry æ må bare spørre… når du har detta i underlive som du har, e det ont og tisse ?

      Sorry før at æ spørr i detta innlægge…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg