EN ALVORLIG FEIL

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE HER / BUKSE FLOYD / BOOTS HER / VESKE NUNOO

God morgen, mine fine! Jeg føler at jeg er litt fraværende her om dagen, selv om jeg poster innlegg. Det skyldes dette kjøkkenstyret… Det er mye mer jobb enn hva jeg så for meg, noe som alltid skjer når jeg skal pusse opp noe haha. Vi er i gang og står på, men det etterlater dessverre mindre tid til å gjøre andre ting enn å jobbe med kjøkkenet, som for eksempel å jobbe med bloggen. Jeg kommer sterkere tilbake!

Så, la oss snakke mer om dette kjøkkenet. Vi skrur og skrur, prepper veggene og gjør klart til å få alt opp. Det tar helt sykt lang tid! Jeg er sikker på at jeg brukte en times tid på det første benkeskapet jeg skrudde opp. Så fikk jeg teken på det, men da kom det selvfølgelig andre skap som jeg brukte like lang tid på. Ah, jeg er så lei av skap. Heldigvis skal jeg over på skuffene i dag, så det hjelper kanskje litt 😉

I går fikk vi oss en veldig lite hyggelig overraskelse. Da vi satt opp skinnene som skapene skal festes på merket vi at det var noe som ikke stemte. Etter mye måling og sjekking kom vi frem til at det måtte være en feil med tegningen fra leverandøren. Vi sjekket målene vi hadde levert da det ble tegnet, målte opp kjøkkenet flere ganger og de to tingene stemte overens, men de stemte ikke med målene på tegningen.

Så i går kveld måtte vi dra til leverandøren og brukte nesten to timer der på å få orden i sakene. Det endte som vi trodde, med at det hadde blitt gjort en feil under opptegningen. Det viste seg at de hadde skrevet inn feil og satt inn feil, så benkeplaten passet plutselig ikke. Det gjorde heller ikke skapene. Vi må nå få levert et nytt og mindre skap, så vi får mindre plass enn hva vi egentlig skulle og kunne hatt hvis det hadde blitt gjort riktig.. Så må vi endre benkeplaten, men det var heldigvis en ganske enkel endring vi kan gjøre på egenhånd.

Det var selvfølgelig kjedelig å måtte bruke masse tid på dette, men det ordnet seg heldigvis veldig greit og vi får det vi mangler allerede på fredag! Jeg fikk til og med spist en deilig IKEA-middag med grønnsaksboller, brun saus, tyttebærsyltetøy og potetmos så alt i alt var jeg ganske fornøyd.

Jeg tror og håper vi kan bli ferdige i løpet av uken så, ja. Dere kan jo gjette hvordan resten av uken min ser ut? 😉

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

0 kommentarer

Siste innlegg