NEW IN + RABATTKODE HOS CHIQUELLE

Reklame | Chiquelle

Hei, dere! Nå synes jeg det var på tide med litt nytt fra Chiquelle 🌸 Koden ANDREA20 gir dere 20% rabatt på Chiquelle (ikke salg og beauty) til og med 1. mars. Her er det jeg klikket meg hjem og jeg elsker det!

Jeg har offiselt fått et nytt favorittplagg i garderoben. Denne cardiganen er alt. Dere finner den her. Jeansen er jeg også veldig fornøyd med. Trengte en ny lys jeans i klesskapet og denne er så god. Høy på livet og normal i størrelsen. Dere finner den her.

Dette er samme jeans, men her ser dere den ordentlig. Toppen jeg har på er skikkelig myk og superstretchy! Den blir så kul med en oversized olajakke over i sommer. Dere finner den her.

Elsker denne kjolen! Har den også i lyseblå, men elsker den litt ekstra i hvit hehe. Dere finner den her.

Så er det denne toppen. Så sinssykt behagelig å ha på. Dener stretchy og god å ha på. Tenk så kul med en oversized blazer eller jeansjakke over. Eller bare under en gjennomsiktig topp! Dere finner den her.

Husk koden ANDREA20 for 20% rabatt 🌟

10 kommentarer

Siste innlegg