NEW IN OG RABATTKODE HOS NELLY

Reklame | Nelly - alle lenker er annonselenker

Wii, på tide med en ny haul! Siden været ikke klarer å bestemme seg for om det er vår eller vinter klarer ikke jeg det heller så her får dere en meget fin blanding av vår. og vinterklær 😅 Rett og slett alt fra skjørt til skidress, så enjoy!

Nelly har forresten Pink Week og har minst 20% rabatt på nesten alt. Koden min ANDREA35 gir dere uansett 35% rabatt på absolutt alt fra NLY BY NELLY, så hvis noe er på 20% derfra får dere 35% i stede med denne koden. Obs, den kan ikke kombineres med høyere rabatter.

Supersøt kjole som kommer til å være like fin på fest som til hverdag med sneakers. Den ble dessverre utsolgt før jeg rakk å vise den frem, men skal linke om de får påfyll.

Nok en joggedress! Jeg har aldri eid så mange joggedresser eller kosesett som jeg har gjort det siste året. Dere finner genseren her og buksen her.

Elsker suits. Akkurat denne har jeg også hatt i beige og jeg har buksen i sort. Den er så behagelig. Dere finner blazeren her og buksen her.

Hallo, jeg kan ikke la være å bestille en teddyvest! Aner ikke hvordan jeg skal bruke den, men den var så søt. Dere finner den her.

Et søtt sett som åpenbart må dampes før bruk. Nå får det ligge i skapet til gradene stiger, men jeg gleder meg så mye til å ta det i bruk. Også veldig fint hver for seg. Dere finner toppen her og skjørtet her.

Hvor mange collegegensere kan man eie? Dere finner denne her.

Haha, jeg og teddy altså. Dette ser riktignok litt mer ut som saueull, men jeg synes de var søte. Dere finner de her.

Disse elsker jeg! Dere finner de her.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg