NEW IN: MONKI

Reklame | Monki / annonselenker og sponsede plagg

Hei, fine dere! Nå er det like før vi får besøk her. Jeg skal oppdatere dere på alt vi har gjort i dag og alt som skjer i kveld i morgen, eller kanskje må mandag. Jeg vlogger nemlig i helgen så dere får se alt vi gjør! Det jeg skal gjøre nå er å tipse dere om at en av mine favorittbutikker har åpnet for å sende til Norge!

Monki sender nå til Norge fra sin nettbutikk, noe som er helt amazing! Jeg synes de har veldig mye kult og en av favorittjakkene mine (som mange av dere har spurt om) er fra nettopp Monki. Jeg har klikket hjem noen plagg og skal vise dere et par av mine favoritter og vet dere hva? De har også mye kult på 50% rabatt. Mine favoritter ligger nederst i innlegget <3

ØREDOBBER HER / T-SKJORTE HER / SKJØRT HER

STRIKK HER

JAKKE HER

ØREDOBBER HER

Monki har forresten 50% på en del utvalgte varer som dere finner her. Jeg har samlet sammen noen av mine favoritter som er på halv pris. Det er så mye kult!

OLAKJOLE HER / GUL KJOLE HER / BUKSE HER

KÅPE HER / OLAJAKKE HER / LANG BLAZER HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg