NEW IN: HØSTJAKKE

Reklame | annonselenker Nelly

Woho, se hva jeg hentet på posten i går! Den fineste, deiligste høstjakken i denne nydelige fargen. Jeg er så fornøyd med kjøper altså og nå venter jeg bare på at gradene skal synke så jeg kan leve i denne hver eneste dag. Det er seriøst som å ta på seg en deilig dyne som også ser bra ut, haha. Jakken er typ utsolgt, så hvis linken ikke funker er det nok ikke flere igjen, men her er i hvert fall linken. Jakken er fra Moves!

Buksen jeg har på finner dere her og skoene her.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg