NEW IN FRA NELLY

Reklame | annonselenker Nelly

God morgen! Wæææ jeg er så spent. Vi hadde jo visning i går så jeg er sykt spent på om det skjer noe i dag… Heldigvis har jeg masse jobb å distrahere meg med, men jeg kommer nok til å ha det i bakhodet haha.

Nå tenkte jeg å vise dere min siste bestilling fra favoritten Nelly! Jeg håpet egentlig å få denne i god stund før 17. mai så jeg kunne vise frem noen av kjolene som alternativ til bunad, men pytt pytt. Finer sommerkjoler er det uansett og jeg har definitivt fått noen nye favoritter dere kommer til å se mye av fremover 😀

Nyy favoritt! For det første elsker jeg fargen på skjorten og har i tillegg blitt veldig glad i dette stoffet som jeg ikke husker hva heter. Er det kordfløyel? Eller heter det noe annet? Uansett, så fin oversized skjorte! Normal i størrelsen med tanke på at den er oversized i modellen. Dere finner den HER.

Jeg elsker denne kjolen! Det er definitivt en ny favoritt i klesskapet. De store puffarmene, altsåååååå så kule! Kjolen er helt normal i størrelsen og dere finner kjolen HER

Beige skjorte. Denne er supermyk og god! Normal i størrelsen.
Dere finner den HER

Hvor søtt er ikke dette settet? Det hadde vært perfekt i Hellas 😭 men det blir nok veldig fint her i sommer også. Normalt i størrelsen. Dere finner toppen HER og skjørtet HER.

Min absolutte nye favoritt! Det kommer faktisk ikke frem på disse bildene hvor fin kjolen er så jeg gleder meg til å ta “ordentlige” bilder når jeg faktisk bruker den. Den er så sykt fin og jeg trenger en anledning til å bruke den asap. Den er helt normal i størrelsen og dere finner den HER.

Dette settet har jeg allerede i sort og lignende i grått. Superdigg! Jeg har faktisk hatt det i lyst tidligere også. Jeg har både S og M og begge sitter egentlig fint, det kommer an på hvordan man liker å ha det. Dere finner settet HER.

Denne kjolen er så søt, og så billig! Den koster bare 299,- og er en perfekt kjole til både hverdag og fest i sommer. Dere finner kjolen HER.

Dette antreet brukte jeg på kvelden på 17. mai. Toppen er ny og jeg elsker den! Dere finner den HER. Buksen er ikke ny, men veldig fin og den finner dere HER.

Så fint sett! Jeg hadde et lignende for noen år siden. Jeg vil si at skjørtet er litt lite i størrelsen, det er null stretch så du kan nok fint gå opp en størrelse uten at det gjør noe. Toppen finner dere HER og skjørtet finner dere HER.

Denne er såååå fin! Mye finere i virkeligheten enn hva den var på bildene da jeg bestilte. I tillegg har den åpen rygg og jeg elsker stoffet. Helt normal i størrelsen og dere finner den HER.

Ståvesken finner dere HER og skoene HER

37 kommentarer
    1. Hei. Det hvite settet med genser og bukse. Er det gjennomsiktig? Ha en fin dag i dag, flotte deg Andrea 🙂

    2. Masse fint! Det settet var veldig passende til Hellas ja, kanskje dere kan ta igjen turen neste år 😀
      Du stråler, Andrea! Krysser fingrene for bud i dag!!! Klem <3

    3. Hei Andrea .
      Jeg spør , og ikke fordi du ser ut som du er det , men fordi dere skal kjøpe noe større og fordi du ikke drakk på 17. mai for første gang på lenge . Har tenkt tanken på at du kanskje kan være gravid ?
      Isåfall er jo det utrolig koselig ☺️

      1. Hei 🙂 Jeg kan forstå at du kan tenke på den måten, men jeg kan ikke helt forstå at du forventer et ærlig svar på noe slikt i et offentlig kommentarfelt 😅

        Nå er dette ikke tilfelle, jeg er IKKE gravid (og ønsker for øyeblikket heller aldri å bli det, noe jeg har vært ganske klar på veldig lenge så det hadde dessverre vært veldig lite koselig..), men OM jeg hadde vært gravid så hadde jeg ikke svart «ja» på en slik kommentar eller melding 😅 Da hadde jeg annonsert det når jeg vag klar for det på mine premisser.

        Håper du skjønner hva jeg mener, er ikke meningen å fremstå som krass her, men det er så urealistisk å noen gang få et svar på et slikt type spørsmål føler jeg 🙈

        Uansett, skjønner at du kan tenke slik altså ☺️ Men da er det avkreftet ☺️

            1. Hvorfor svarer du så lite hyggelig? Med tanke på svaret til denne kommentaren her, i tillegg til den over? De lurer jo av ren nyskjerrighet, da kan du heller la være å svare enn å svare så frekt/lite hyggelig…

            2. Svaret er ikke frekt ment, vanskelig å forstå tonen til andre når man skriver 🙂 Må være lov å forklare og fremme min mening uten at det sees på som frekt fordi jeg er uenig.

    4. E du like iskald i virkeligheta som du blir fremstått på tv? Ka jobbe morten som og koffer har du aldri håret løst på bilda?

    5. Hei
      Hvilken str har du i den grønne kordfløyel skjorten ? Tenker å bestille. Blir lettere å velge str ved å se noen ha den på. Takk for svar 🙂

    6. Hei stor fan av deg og bloggen din, men her kommer det et lite miljøspørsmål til deg:)
      Jeg oppfatter det som at du kjøper en del nye klær fra Nelly og oppgraderer klesskapet ditt en del (trenger ikke å stemme, bare min oppfattelse) Klesindustrien forurense utrolig mye og jeg lurte bare på om du tenker over dette når du kjøper nye klær? Dette er egentlig et generelt spørsmål til de fleste influenserne for slik jeg oppfatter det så virker det som at en del er veldig store forbrukere noe som ikke er bra. Beklager hvis jeg har fått feil oppfattelse og håper at du får en fin langhelg. Elsker foresten stilen din😍

      1. Hei! Jeg har et pågående samaerbeid med Nelly hvor jeg mottar klær, promoterer klærne og tjener en prosentandel av salget 🙂 Utover dette shopper jeg ganske lite. Forstår spørsmålet ditt, men det er en del av jobben min og den delen liker jeg veldig godt 😀 Håper du også får en fin langhelg <3

    7. Du må tenke litt over hvordan du svarer folk her på spørsmålene dine. Stakkars person som spør det i fremtiden om du er gravid sier jeg bare. Nå var det ikke sånn at denne personen spurte på en å jævlig måte, men du måtte svare på den måten også legge ut en 3-4 snapper senere om det i tilegg!
      Tenk litt på aldersgruppen til følgerne dine. For alt du vet så kan det være en 13-14 år gammel jente som kanskje ikke skjønner konseptet «ikke spør det spørsmåler offentlig» som en voksen person gjør.

      Du sier du ikke er sur osv men likevel la du ut 3-4 snapper av hva du følte og mente om det å gir blanke F i at du peker ut en person alene. Hun som har sett det senere.. kommer aldri til å spørre deg igjen om et spørsmål. Det er sikkert! Dere bloggere ass.. påstår at dere er så glad i leserne deres, men henger de ut uten problemer! Bra jobba!! 🙂

      1. Ja, jeg ka ut 3-4 snapper for å forklare yttligere om om du leste hva det stod på de så fikk du kanskje med deg at jeg presiserte at jeg ikke var sur og at det er lett å lese det sånn når det kun er tekst og man ikke snakker med personen?

        Jeg skrev også i de snappene at dette gjelder kommentarfelt og DMs og at det handler om at man ikke kommer til å få et ærlig svar. I motsetning til tidligere skrev jeg ikke at “ikke spør folk om det, det er en privatsak du vet ikke hva som ligger bak”, men prøvde å forklare at poenget mitt er som følger: du kommer ikke til å få et ærlig svar om personen faktisk er gravid så det er ikke nødvendig å stille spørsmålet. De fleste vil gjerne fortelle det til verden når de er klare for det, ikke ved å svare en tilfeldig person på DM eller i et kommentarfelt.

        Synd at du vil misforstå og kverulere 🙂 Jeg var ganske tydelig bdåe i svaret og i snappene.

    8. Folkens, dette blir for dumt. Det er overhodet ikke greit å spørre noen om de er gravid. Punktum . Det er privat. Et unntak kan være om det er nære venner/familiemedlemmer som er åpne om temaet og har vist at de vil prate om det.

      Tenk om personen ikke KAN få barn? Hva om personen du spør har gått gjennom 7 spontanaborter? Dere aner jo ikke.

      Og det er også veldig lov å være en ung kvinne og ikke ønske barn. Ikke noe en skal måtte trenge å forklare eller forsvare.

      Takk for meg.

    9. Hei! Er forståelig angående det som holder på nå. Tenkte bare på at du har veldig mange unge følgerne som ikke tenker på samme måte som voksne selvstendige folk.

    10. Kan folk slutte å spørre om Andrea er gravid?
      Og det er foresten mange som er over 20 og ikke drikker på 17 mai, det betyr ikke at noen er gravide selvom man ikke drikker, det er et valg personen bestemmer selv! Og om Andrea ikke vil ha barn nå eller senere, det er vel hennes valg? Kan ikke folk bare akseptere det?! Hvis ho vil ha barn en gang, så forteller ho det selv. Ho er 25 år og klarer å ta sine egne valg.

      Det blir altfor teit og dumt å spør om sånne ting! Bare slutt å spør om det, når ho gang på gang må gjenta spørsmåle hindre ganger..

      Jeg støtter deg Andrea ❤️ Du er så bra og en super flink blogger/influencer. Jeg heier på deg og Morten ❤️

        1. Jeg har sterilisert meg da jeg er hundre prosent sikker i mitt valg om å ikke få barn, likevel spør samme folka (som er VELDIG klar over at jeg er steril) nårvi skal få barn. Blir helt svett.

      1. Som regel er ikke det meningen. Lett å misforstå hverandre gjennom tekst. Og er kommentaren kvass, kan svaret tilbake også være med samme tone noen dager. Og det må være lov. 41 år er forresten ikke gammelt i det hele tatt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg