NEW IN FRA NELLY + RABATTKODE

Reklame | Nelly - alle lenker er annonselenker

Jeg tenkte å vise dere litt nytt jeg har klikket meg hjem fra Nelly og i samme slengen gi dere en rabattkode! Nelly har startet et stort salg og koden ANDREA10 gir dere 10% ekstra rabatt på salget.

Nå er ikke alt dette på salg, men noe av det og det er så mye annet fint! Dere kommer rett til salget her.

Genseren finner dere her (jeg lever typ i den og det finnes en matchende shorts) – buksen finner dere her og den er på salg. Den er highwaist og veldig behagelig.

Toppen finner dere her og den er på salg 🌼 Skjørtet finner dere her.

Her ser dere settet sammen! Jeg se nå at det dessverre er utsolgt, men vi krysser fingrene for at det kommer inn igjen snart!

Så fine øredobber som dere finner her 🐚

Så fine sommerlige sko! Dere finner de her.

Denne toppen er så søøøøt!

Dere finner den her.

Nydelig kjole! Elsker den 💕 Dere finner den her.

Så fint skjørt fra Neo Noir som dere finner her.

Elsker denne kjolen så mye! Dere finner den her og skoene her.

Haha lappen på og greier 😂 Her gikk det litt fort i svingene, men de kule solbrillene jeg har på finner dere her.

0 kommentarer

Siste innlegg