NEW IN FRA ARKET

Reklame | Arket / Metapic

Jeg har klikket meg hjem litt nye fra Arket. De har utrolig mye fint og kvaliteten er skikkelig god.

Beige stripete bluse. Elsker denne! Den er også skikkelig kul over et skjørt og med oversized blazer over, sammen med høye boots. Den er egentlig kul med alt.

Denimkjole! Denne er supersøt. Jeg kommer nok til å bruke den mest med strømpebukse og boots.

Denne fleecegenseren er så fin og ikke minst så god! Jeg har brukt den skikkelig mye helt siden jeg fikk den hjem.

 

Ullkåpe! Fasongen på denne er oversized og jeg elsker det. Den er vid og ganske casual på en måte.

Til slutt – lue! Det må man ha nå som gradestokken synker. Dere finner denne luen her.

Så må jeg bare beklage for kjipe bilder, men det regnet så utrolig mye at det ble innebilder og vi pusser opp så ja.. Det får bli som dette denne gangen så kommer jeg heller sterkere tilbake på bildefronten.

0 kommentarer

Siste innlegg