NEW IN + 25% RABATT PÅ NELLY

Reklame | Nelly / alle lenker er annonselenker

Nå har jeg jaggu en rabattkode på Nelly igjen! Så gøy at flere har etterspurt det, da er det ekstra moro å kunne dele. Rabattkoden ANDREA25 gir dere 25% rabatt på alt fra Nelly sitt egne merke NLYBYNELLY. Her er det siste jeg har klikket hjem og dere får 25% rabatt på alt sammen i 48 timer 🌟

Denne skjorten elsker jeg! Den er oversized og i utgangspunktet bare en basic sort skjorte, men så har vi armene da dere. De gjør jo hele plagget og jeg elsker det! Dere finner den her.

Sort bukse i skinnimitasjon er jo et must på høsten og vinteren. Denne er stretchy og høy i livet, med strikk! Så digg. Den er faktisk litt stor i størrelsen så om du er mellom to ville jeg gått for den minste ☺️ Dere finner den her.

Chelsea boots! Elsker det, går til alt. Det som er ekstra digg med disse er at de er litt høyere. Skoene fra NLY har en tendens til å være litt små. Jeg er vanligvis mellom 38 og 39, men tar alltid 39 i boots og sneakers herfra. Dere finner de her.

Disse beige skoene, som kanskje er finere til noe annet enn sort skinnbukse (😅) finner dere her.

Jeg elsker denne suiten! T-skjorten jeg har under finner dere her.

Blazeren finner dere her. Den er også sykt kul til jeans eller skinnbukse.

Buksen finner dere her.

Til slutt har vi denne deilige jakken! Den er akkurat passe tykk til høsten nå og med en god genser under blir den fin til den milde sørlandsvinteren også ☺️ Dere finner jakken her.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg