NESTE STOPP: STOCKHOLM

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER / SKO HER

God morgen, mine solstråler! Kofferten min er ferdigpakket og klokken to reiser jeg til Stockholm! Jeg er veldig spent fordi jeg nok en gang reiser helt alene i jobbsammenheng og skal tilbringe to dager med helt fremmede mennesker. Hva som får meg til å fortsette å gjøre dette lurer jeg litt på, men jeg tror det er veldig bra for meg 🙂 Det har jo gått veldig bra hver eneste gang.

Jeg tenker jeg forteller litt mer om Stockholm når jeg er der fordi jeg vet faktisk ikke hundre prosent sikkert hva som skal skje. Jeg har en liten anelse om noe, men det blir nok en del overraskelser. Veldig spennende! Jeg har faktisk aldri vært i Stockholm, men jeg hører det er en kjempefin by. Det spørs hvor mye av Stockholm jeg faktisk rekker å se når jeg er der. Det blir ofte fullt opplegg og ikke så mye fritid, men jeg kan alltids se Stockholm en annen dag. Det er ingen hast, mine venner!

Nå skal jeg komme meg opp og i gang. Jeg kom meg ikke på trening i går kveld. Det ble heller en powernap på sofaen, kjempebra Andrea… Men jeg prøver igjen i dag og skal egentlig prøve å komme meg avgårde ganske raskt etter frokost. Ønsk meg lykke til (med både trening og Stockholm) så blogges vi senere!

2 kommentarer
    1. Du imponerer stadig du, Andrea! 👏 Fortsett å dra alene, da blir du jo rå på det! Yeeei! God tur! Klem!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg