NATURLIG & FRESH

Reklame | sponset behandling og produkter

Da vi begynte å se ordentlig på leiligheter i Kristiansand begynte jeg å gjøre research. Jeg kunne jo ikke risikere å flytte til en ny by uten å ha orden i sakene, noe som blant annet innebar å finne en god frisør! Jeg er ganske skeptisk til å prøve nye frisører fordi jeg var borti veldig mye rart den første tiden jeg bodde i Oslo. Jeg hadde blant annet en frisør som skulle lage baylage, men endte opp med å farge hele håret mitt mørke, mørke, mørke brunt…. Det var ikke særlig moro. Heldigvis har jeg lært av mine feil og nå undersøker jeg nøye før jeg setter meg i frisørstolen.

En av fordelene jeg har med å ha så mange fine lesere og følgere er at jeg kan spørre dere om råd! Det gjør jeg stadig og tenkte at det var det lureste å gjøre når jeg startet jakten på ny frisør. Jeg spurte dere på story og fikk utrolig mange tips, men det var en salong som skilte seg ut ved at det var utrolig mange tips som kom inn om nettopp den. Det var DUO frisører og det er jaggu ikke rart jeg fikk mange tips om den, de vant jo byens beste frisør for en liten stund siden! Gjett om jeg satt hjemme og var fornøyd med valget mitt da, haha.

Jeg er så heldig at jeg har fått Kristine, eller KS på DUO som min nye frisør! Dere kan forresten bestille time hos henne eller noen av de andre flinke damene på DUO her. Da jeg var innom for å snakke med henne før jeg flyttet hit kjente jeg at jepp, dette blir bra. Så sprudlende og engasjert i jobben sin, produktene hun bruker og ikke minst, hvordan vi kan gjøre håret mitt enda bedre. Jeg var, som dere sikkert har fått med dere, på min første time der på mandag.

KS la masse foliestriper i etterveksten min, akkurat slik jeg liker det før hun gikk over med en skyll som ga håret en nydelig kald blondfargen uten å bli grå! Hun klipte også det som trengtes i tuppene og resultatet ble naturlig og fresht.

Jeg er superfornøyd, bare se så fint det ble!

Da jeg var der fikk jeg også med meg noen ny hårprodukter som passer min hårtype og behandlingen jeg har fått. Dette er en helt ny serie fra Joico som passer godt til skadet og slitt hår. Den re veldig fin for oss som bleker eller farger håret fordi den pleier, men tar samtidig vare på fargen.

Sjampo, balsam, hårkur og leave in behandling.

Tørrsjampoen er jeg allerede godt i gang med etter å ha ryddet skapet for den gamle jeg hadde som mest sannsynlig er grunnen til at det tynneste håret i fronten røk i sommer! Krise… Heldigvis har jeg fått god, ikke-skadelig tørrsjampo som jeg skal bruke fremover. Jeg bruker glamtex ved hårfestet og Joico sin i lengdene!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg