NÅ TAR JEG JULEFERIE

Reklame | annonselenker Nelly & Edblad

KÅPE GANNI / KJOLE HER / ØREDOBBER EDBLAD HER / SMYKKE EDBLAD HER

Hei, fineste dere og god lille julaften ❤️ Jeg håper dere får en kjempefin jul uansett hvordan dere tilbringer den, alene, med venner eller med familie. Vi er alle forskjellige og kanskje du ikke liker jul en gang. Det er helt greit og jeg føler med deg! Så uansett hvordan du tilbringer de neste dagene så håper jeg at du gjør noe du liker og får en fin tid.

Nå er vi endelig på vei til hytta på Bortelid. Det ble litt forsinkelser fordi vi måtte til dyrlegen med Trulte, stakkars.. Heldigvis hadde de ledig time i Grimstad hvor vi var i sommer og fjernet øyevippehår som grodde på innsiden av øyelokket. Vi mistenkte at det kunne være det igjen og hadde delvis rett. Det var noen hår som ble fjernet, men også et lite sår på øyet så det er ikke rart at hun har hatt vondt stakkars 🙁 nå fikk vi heldigvis god hjelp og medisiner så hun kommer til å bli helt fin!

Så ja, etter en liten tur innom der er vi på vei til hyttekulisse med svigers ❤️Det er veldig koselig og jeg tror faktisk vi får en hvit jul full av skigåing, ullundertøy, god mat, julefilmer og kos.

Jeg tar meg en liten juleferie her, men i morgen kommer selvfølgelig den siste kalenderluken i YouTube-kalenderen Morten og jeg har sammen. Bortsett fra det blir det stille i noen dager fordi jeg vil fokusere på kose meg med familie og koble av. Så kommer jeg tilbake med full guffe etter feriedagene!

Jeg kommer sikkert til å dele litt på stories fordi la oss være ærlige… Jeg klarer jo ikke legge bort mobilen helt haha. Så dere kan jo følge med der om dere savner meg for mye.

Hvis ikke så blogges vi snart ❤️ God jul!

12 kommentarer

Siste innlegg