NÅ MÅ JEG BRUKE TIDEN MIN I OSLO

Reklame | Annonselenke Nelly

ØREDOBBER ZARA / KJOLE NELLY HER

Hei, fininger! Nå er vi på vei hjem etter noen veldig fine dager i Roma. Det har vært et par humper i veien i løpet av denne turen som nyttårskaoset og litt sykdom (jeg kastet opp midt på gata i Roma, kjempemoro), men alt i alt har det vært en helt fantastisk fin tur.

Vi har hatt det mye moro, gått helt ekstremt mye (faktisk over lengden på et maraton i løpet av tre dager, 47 km for å være ganske så nøyaktig), ledd masse, kost masse, sett severdighet etter severdighet og benyttet enhver anledning til å hoppe rett inn i hotellets superdigge morgenkåpe.

Gårsdagen var helt fantastisk og det var ikke akkurat 1. januar-vibes, men heller skikkelig vår her i Italia. Vi vandret rundt uten noen planer, gikk på et par severdigheter, spise gelato, tok med oss takeaway-lunsj som vi spiste på hotellbalkongen og bare koste oss før vi avsluttet med datenight. Det var så deilig å få en ordentlig fin avslutning og et inntrykk av et litt mindre kaotisk Roma. Det er jo tross alt en nydelig by!

Nå er det tid for å dra tilbake til Norge hvor Oslo venter på meg. Jeg kjenner at det er på tide å bruke litt tid der. Jeg har fartet så mye de siste månedene og så vidt vær hjemme i min egen leilighet. Nå trenger jeg å bruke tid i Oslo sammen med vennene mine, kose meg med morgenkaffe og God morgen Norge, trene, gå tur på St. Hanshaugen og bare være tilbake i hverdagen. Det blir litt deilig det også selv om det å reise alltid er veldig moro.

Håper dere får en strålende dag og en fin start på januar måned og 2019. Stor klem!

 

4 kommentarer
      1. Tjaa, jeg ville nok ikke tatt med små barn dit! Det er veldig mye mennesker, trange gater, en del venting og litt sånt og ikke såå mye å finne på for barn kanskje? Nå vet jeg jo ikke sikkert fordi vi var jo ikke der med barn, men ser for meg at det kan bli litt slitsomt… 🙂 Da ville jeg heller dratt til Barcelona!

    1. Så fine bilder fra nyttårsfeiringen 😊

      Hvorfor kastet du opp på gaten ? Fikk du omgangssyke ?

      Håper du er i form😊

      1. Takk 😀 Ja, det var bare en blanding av at jeg var veldig sliten, vi hadde spist for lite begge to (dagen før var nyttårsaften da vi ikke fant noe middag haha) og at jeg tok mine daglige vitaminer som ikke er så bra å ta på tom mage 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg