NÅ HAR JEG REIST

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER

Hei, dere! Beklager for min litt sene oppdatering i dag. Det har gått i ett frem til nå så jeg rakk dessverre ikke innin macen før i skrivende øyeblikk.

Nå sitter Morten og jeg på bussen til Oslo! Vi leverte Trulte hos “tante og onkel”, altså broren til Morten og samboeren hans i går kveld. Hun ga oss ikke et blikk da vi dro en gang, haha. Litt for opptatt av å leke med deres to hunder. Det er jo egentlig bare en god ting, selv om mammahjertet gjerne ville hatt et lite lengtende blikk i det vi kjørte avgårde haha.

Ja, så nå er det bare oss to. Det var kjemperart å komme hjem i går uten Trulte. Hun er virkelig en stor del av livet mitt, og en stor del av leiligheten vår så når hun ikke er der er det skikkelig rart. Så vi måtte rømme avgårde! Hehe, neida. Vi skal en tur til Oslo på en liten innspilling i morgen tidlig og bestemte oss for å dra inn i dag så vi fikk en kveld til kjærestetid.

Nå venter fire og en halv time her på bussen, når vi kommer til Oslo må vi sjekke inn på hotellet vi skal bo på og komme oss på plass. Så ser vi hva det blir til da! Det blir uansett veldig koselig med litt kjærestetid og ikke minst en natt på hotell. Herregud, som jeg elsker å sove på hotell. Det er så deilig 😂

Vi blogges fra Oslo!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg