MUST HAVES I SOMMERGARDEROBEN

Reklame | annonselenker Nelly

En fin bluse eller skjorte med blonder er helt nydelig å ha i skapet på våren og sommeren! Du kan bruke den til absolutt alt. Skjørt, shorts, jeans, alle type bukser. Du kan style den opp og ned akkurat som du vil.

En hvit blondekjole er noe du alltid finner i klesskapet mitt! Det kan jeg omtrent bo i på sommeren og har i hvert fall tre stykker hengende i skapet i skrivende øyeblikk. Du kan bruke sneakers og jeansjakke til for en casual look eller bruke hæler og style den opp til spesielle anledninger.

En fargerik blomsterkjole er et must i mitt sommer-klesskap. Jeg bor omtrent i kjoler på sommeren og søte sommerkjole er det ikke få av hos meg. Her gjelder det samme som med blondekjolen egentlig. Det er bare litt koselig å også ha noe med søte farger på sommeren.

Et par lyse jeans. Dette gjelder året rundt, jeans er kjekt å ha fordi det går til absolutt alt og sammen med noe så enkelt som en hvit t-skjorte blir det flott.

En fin strikkagenser. Perfekt til de litt kjøligere sommerdagene. Jeg har ofte med meg en strikkagenser jeg kan slenge på meg i vesken hvis jeg skal på grilling, båttur eller bare sitte ute på en restaurant. Mange er superfine å ha over sommerkjoler også.

Hvit oversized t-skjorte. Jeg har sikkert ti av disse i skapet. Dette er det tryggeste du kan kjøpe deg. Det fungerer virkelig til absolutt alt! Sammen med jeans, oversized blazer og sneakers har du et kult hverdagsantrekk.

Oversized blazer. Her er det kjekt å ha noen basisfarger som hvit, sort og beige, men på sommeren er det så fint med en fargergik blazer i duse sommerfarger!

En dressbukse er aldri feil, uansett sesong. Nå er jeg hekta på beige og det er hakket med sommerlig enn sort, så jeg ville gått for en av de to fargene.

Hvite sneakers. Et must! Jeg lever i hvite sneakers på sommeren. For det første er det utrolig komfortabelt og jeg mener jo at man kan bruke det til jeans, skjørt, kjole, suits.. Alt!

Ja, så er jeg også glad i jeansjakke på sommeren. Det går også til alt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg