MUST HAVES / BILLIG VS DYRT

Reklame | Annonselenker Nelly

Hei, verdens fineste lesere! I dag tenkte jeg å dele noen “must haves” i garderoben med dere. Det er visse plagg jeg alltid har, uansett sesong. For å gjøre det litt ekstra morsomt lager jeg en billig vs. dyrt-versjon av innlegget!

Nelly har forresten 20% på alt (eks. blacklist) og 25% på “day outfits” i dag.

VERO MODA 599,- HER / SAMSØE SAMSØE 2699,- HER

Trenchcoat er et fantastisk plagg, gjerne i en beigeaktig farge. Det passer til absolutt alt, både fargerike og helt enkle antrekk. Du kan bruke den på våren eller på høsten med tykk ullgenser under.

NELLY SHOES 399,- HER / BRONX 1549,- HER

Det er bare noen år siden jeg ble hekta på sneakers, men nå går jeg nesten ikke i noe annet. Jeg bruker snekkers både til hverdag og på fest, til kjole og til bukse. I min garderobe må det være et par hvite snekkers som går til alt.

NELLY TREND 479,- HER / DRY LAKE 1439,- HER

Fuskepels <3 Jeg er veldig stor fan av fuskepels. Det er min favoritt om jeg skal ut på byen eller skal være litt ekstra fin, samtidig som man fint kan bruke det til jeans og snekkers i hverdagen. Jeg har fuskepels i beige, sort, rød og blå hjemme allerede, men det kommer nok fler i samlingen.

CLOSET 999,- (den “billige” ble litt dyr her, men men) HER / IRO 4299,- HER

Jumpsuit! Dette er et av mine favorittplagg i verden fordi det er perfekt når man ikke finner noe som helst å ha på seg. Du slipper å sette sammen et antrekk, det eneste du må gjøre er å style det. Jeg liker både enkle jumpsuits og jumpsuits med masse mønster og farger, alt etter anledning. Kan styles med både hæler og sneakers!

NELLY TREND 179,- HER / HELMUT LANG 1799,- HER

Basics, folkens. Jeg har minst fem hvite Basic t-skjorter i skapet mitt fordi det passer til det aller meste. Noen ganger synes jeg det kan være helt utrolig fint med en enkel hvit t-skjorte og jeans. Det må ikke alltid være fancy for å være fint!

NELLY TREND 299,- HER / FILIPPA K 1500,- HER

Den sorte vide buksen. Kan dere gjette hvor mange jeg har av disse i klesskapet? Akkurat nå har jeg syv stykker, haha. Nå skal det sies at jeg fikk en del spørsmål for en stund tilbake om jeg noen gang gikk i annet enn vide sorte bukser. Det er sjeldent. For det første er de digge å gå i uten at noe strammer noe sted og du kan style de til chill eller pent.

NELLY TREND 299,- HER / SAMSØE SAMSØE 1299,- HER

Ullgensere er et av mine favorittplagg ever! Jeg har så mange forskjellige og går aldri lei. Grå er nok favoritten uten at jeg helt kan forklare hvorfor, haha. Det skal sies at jeg har begge over her, merkelig nok ikke i grå men i henholdsvis grønn og rosa. Begge er nydelige, men her vinner Samsøe.

PIECES JAKKE 499,- HER BUKSE 399,- HER / J LINDEBERG JAKKE 3500,- HER BUKSE 2000,- HER

Suits er en greie jeg har blitt helt hekta på den siste tiden. I skapet har jeg nå den rosa over her (som jeg elsker), brun, lilla og grønn. Det er så utrolig kult sammen og hver for seg.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer
    1. Mye fint 🙂 Aller har sine must havs i garderoben sin. Mine must haves er bl.a lange cardigan fordi det passer til absolutt alt og er veldig lettvint å ta på seg på vei ut døren, eller en bomberjakke. Annet er sneakers eller en jumpsuit.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg