MØTE, SPRAYTAN OG MYE HVERDAG

Reklame | Huset i Markens

Hei, fra Stockholm! Jeg kom nettopp til hotellet og må få delt dette innlegget som jeg har jobbet med på alle mellomlandinger ganske raskt så jeg får pakket ut og fikset meg litt.

I går tok jeg med kameraet gjennom hele dagen, sånn nesten i hvert fall, og tenkte å dele det med dere!

Jeg våknet og stod opp for å lufte denne lille skapningen. Når hun gir meg dette blikket er hun ikke fornøyd, haha. Antakeligvis fordi jeg bruker ekstra tid på å ta bilder av henne i stede for å faktisk ta henne med ut så hun får gått på do 😂 Så vi gikk ut i snøstormen hun hun pilte tilbake til inngangsdøren i det hun hadde gjort seg ferdig, ikke fan av sterk vind.

Jeg kom inn igjen, tok en dusj og gjorde meg klar for dagen. Koste meg med en stor kopp kaffe (her klarte jeg nesten å tømme den før jeg kom på at jeg skulle ta bilde) og God morgen Norge.

Trulte var ikke fornøyd nå heller fordi hun ville selvfølgelig leke. Dumme meg, tenk å ikke skjønne det da. Så da lekte vi frem til jeg måtte dra avgårde.

Jeg dro ned til byen i dette deilige været! Heldigvis fikk jeg Morten til å svippe meg ned når han skulle på trening, hehe.

Jeg møtte Maren på favorittstedet Panda Panda hvor vi spiste frokost sammen og planla søndagens klessalg! Panda Panda har så sykt mye godt. Hvis jeg kunne spist der hver dag, til alle måltider hadde jeg vært så sunn. Jeg er alt for lat til å slenge sammen så digg og sunn mat til hvert måltid selv.

Jeg hadde passion smoothie bowl og jeg tror Maren hadde healthy.

Etter møtet med Maren hadde jeg en time å slå ihjel før neste avtale. Da gikk jeg bort til pappa for å besøke han, utrolig koselig å ha han i byen! Jeg fikk servert kakao og vi bare skravlet i en times tid før jeg måtte videre igjen.

Neste stopp var Huset i Markens! Det er så utrolig koselig der og alle som jobber der er så imøtekommende og koselige. Jeg går til Monica / B.Unique for å fjerne hår med sukker, og til Tine for spraytan.

Her står jeg og tørker i det fine hårnettet, haha. Veldig vakkert…

Her er noen elendige før- og etterbilder av fargen. Jeg glemte helt at jeg skulle ta et likt etterbilde og kom på det i det jeg skulle legge meg på kvelden. Så lyset på det siste bildet er litt varmere enn på det første, men dere får fortsatt et inntrykk av forskjellen. Jeg ble sååå fornøyd! Nå har jeg fått en nydelig glød uten å skade huden min.

Når spraying og tørking var over satt jeg meg på bussen hjemover. Morten skulle egentlig hente meg fordi jeg er livredd for å bli varm eller få masse snø i ansiktet og ødelegge fargen, men det var ikke så enkelt å komme opp bakken hjemme hos oss så han turte ikke ta sjansen. Heldigvis gikk det fint med buss og fargen er enda i god behold. Jeg tror faktisk dette er andre gang jeg tar bussen hjem, haha. Jeg pleier alltid å gå eller så har vi kjørt ned.

Hjemme igjen! Jeg har fått så mange meldinger om dette gulvteppet. Det er nydelig og dere finner det her.

Morten og jeg skulle spille inn en tredje matnyheter-video! Dette er kanskje min favoritt av alle de tre matnyheter-videoene å den må dere få med dere på søndag 😀 Etter at vi spilte inn videoen sloknet jeg på sofaen, skylder på sukkersjokk og sov i en times tid hehe.

Da jeg endelig våknet begynte jeg å sortere gjennom klærne mine og se hva som skal selges på søndag!

Selvfølgelig med Love Island UK i bakgrunnen. Jeg vet jo hvem som vinner, men jeg vil se det skje!

Jeg pakket ferdig til Stockolm-turen og Trulte ville gjerne være med som alltid…

Vi lagde halloumiburger med grønnsakschips og søtpotetchips til middag. SYKT GODT. Vi spiste og koste oss egentlig bare resten av kvelden med “Helt perfekt” på tv-skjermen frem til leggetid.

Kveldsstell i badekåpe, perfekt!

Det var min tirsdag i bilder, nå skal jeg freste meg opp litt og gå ned til middag. Jeg er så spent på morgendagen og gleder meg til å dele masse med dere 😀

 

6 kommentarer
    1. Fine bilda og en fin dag 💖

      Har dåkker 2 etasje leilighet ? 🙂

      Kunne du skreve ett innlægg eller en kommentar kor alle møblan i leiligheta dåkkers e fra ? 🙂 E sååå mye fint <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg