MORTEN SVARER PÅ SPØRSMÅL OM OSS

Skal dere gifte dere?

Det hadde vært kos! Vi stresser ikke med det så tidlig i forholdet, men det hadde vært kos om noen år!

Andrea sier jo at hun ikke vil ha barn, men vil du det?

Det er et stort ansvar å få et lite menneske som du skal lære å bli et bra menneske. Men hvis vi begge er gira på det om noen år så kan det være vi får oss en baby, enten via et adopsjonsbyrå eller gjennom Andrea sin kropp.

Tror du at dere kommer til å bo i leiligheten lenge?

Vi blir nok mest sannsynlig i leiligheten i noen år ja. Minst ut studietiden min, og kanskje ut Andrea sin også hvis hun bestemmer seg for å studere etterhvert.

Har du vært sammen med mange før Andrea?

Jeg har vært i to litt lengre forhold, og noen perioder på et par mnd som jeg vil kalle litt lengre flørter.

Hva gjør dere når dere kjeder dere?

Da finner vi på noe før vi kjeder oss for lenge. Går en tur, kjører et sted eller trener feks.

Hvordan gikk Farsund maraton?

Farsund halvmaraton gikk strålende første 10km. Jeg har bare hatt to løpeturer siste 4mnd, og det fikk jeg virkelig kjenne midtveis i løpet. Tror jeg datt fra rundt 20 plass til langt ned på 40 plass cirka. Men jeg skal være fornøyd med å fullføre når jeg har trent så lite løping som jeg har.

Hva er din beste og verste vane, og hva er Andrea sin?

Hvis jeg først setter meg et mål, så går jeg veldig inn for å gjøre det bra. Min verste uvane er at jeg ofte tenker at jeg har bedre tid enn jeg egentlig har. Bare de to siste konkurransene jeg har deltatt på som var et skiløp og halvmaraton så måtte jeg løpe til start for å rekke det. Andrea sin beste vane er at hun er veldig strukturer og den verste er at hun stresser veldig over små og store ting.

Når har Andrea bursdag og hva tenker du å gi i gave?

26.10.94. Så i år blir hun halvveis til 50, woho! Jeg skal fri! Men ikke si det til noen, det er hemmelig.

Hvem er sjefen av dere?

Jeg kaller henne sjefen, men jeg tror vi er litt som Kong Harald og Erna. Jeg tror jeg er litt sjef, men så er det egentlig Andrea som får ting til å skje.

Bruker dere klærne til hverandre?

Andrea er god til å låne gensere og t-skjorter av meg. Mens jeg har lånt en oversized genser av henne av og til.

Føler du at dere er like nyforelska nå som dere var på Love Island?

Det er nok en grunn til at det heter nyforelska. Jeg kjenner nå at vi er mer normalt forelska, og ikke fullt så kliss klassete når vi er ute blant folk. Men vi blir bare mer og mer sikre på at vi skal være sammen til vi kommer på gamlehjem selv om nyforelskelsen har roet seg.

Hvordan er det å bo sammen?

Det fungerer veldig bra så langt. Vi har endelig kommet ordentlig på plass, og vi begynner å komme inn i noen fine rutiner sammen. Jeg kjenner jeg kan like hverdagen med Andreamor.

Hva tenkte du om at Andrea aldri hadde hatt kjæreste før?

Tenkte ikke så mye på det annet et at jeg følte meg ekstra heldig som fikk muligheten til å være den første kjæresten og forhåpentligvis den siste.

Så du på Paradise da Andrea var med?

Nei, jeg husker bare såvidt jeg så en episode da jeg var på besøk hos en kompis. Da hadde de presidentvalg, men jeg kan ikke huske å ha sett Andrea der da. Siste sesongen jeg orket å se sånn type reality var sesongen før Andrea. Nå orker ikke hjernen det lenger, den har blitt for gammel for å orke det.

Krangler dere mye?

Nei, vi krangler veldig lite. Av og til, heldigvis. Det hadde vært rart å aldri krangle, så det synes jeg bare er bra. Jeg tror det er umulig å bo sammen med noen og aldri ha en liten krangel i ny og ne. Det tror jeg bare en sunt.

Hvor lenge har dere vært sammen?

Nå tror jeg vi nærmer oss 8mnd! Så om 4mnd må vi kanskje ut og feire sammen med god drikke og mat?

Har du noen tips til de som er i avstandsforhold?

Hvis dere begge virkelig er ment to be så kan det funke med avstand. Da er det viktig å besøke hverandre så ofte man kan. På lang sikt ville jeg vurdert å flytte nærmere hverandre. Avstand er virkelig ikke lett, både Andrea og jeg kjente at et halvt års tid med avstand var mer enn nok. Selv om vi var flinke til å besøke hverandre flere ganger i mnd. Tvi tvi til alle avstandsforhold!

Hva er deres topp fem reisedestinasjoner som dere har vært på og vil til sammen?

Barcelona

Roma

Thailand

Tanzania

Hellas

 

9 kommentarer
        1. Jeg så hele sesongen, men synes at konkurransene var det kjedeligste faktisk. Mye mer interessant å se samtalene og hvordan relasjonene vokste 😊

    1. Roma anbefales sterkt!
      En kjempefin by, bare helt fantastisk!
      Anbefaler å ta en del guidet turer også, er såå mye historie i den byen, som er verdt å få med seg 😍

    2. Ah! Dere må dra til Tanzania før dere eventuelt får barn eller gifter dere etc. Fy søren for en fantastisk opplevelse og spesielt fantastisk om dere er glad i dyr og nydelig natur 🌞det anbefales virkelig! Hvis dere drar dit anbefaler jeg Zanzibar – stone town og cheetah rocks. Nydelige mennesker som driver det stedet og en opplevelse for livet!

      Syntes dere er et så fint par og virker som dere har det skikkelig godt sammen! Heia dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg